הסודות של שרית חדד: מי האבא האמיתי?


לסבית? תרומת זרע? אייל גולן הוא האבא? אחרי השמועות לאורך השנים על הנטייה המינית של הזמרת שריד חדד, היא שוברת שתיקה: "אין לי בעיה להיות אם חד הורית". האם האב הביולוגי בתמונה? כל הפרטים על ההריון המסקרן של השנה.

בערב ראש השנה זה קרה, שרית חדד הגיעה לבית החולים וילדה את בתה הראשונה בגיל 38. הלידה המרגשת התרחשה ביום בו שרית חדד חגגה יום הולדת. אחרי הלידה, פירסמה חדד תמונה מרגשת מבית החולים שהיא אוחזת בידה של התינוקת הקטנה שלה. לאחר מספר ימים נקבע שמה של הבת והוא, נויה. פירוש השם של התינקות הקטנה הוא יופי וחן + ה'. הזמרת המפורסמת לא רצתה לדעת אם זה ילד או ילדה עד הלידה עצמה.

בחודשים האחרונים הופצו עשרות שמועות על הלידה המסקרנת של השנה, בתחילה גורמים בתעשיית הבידור סיפרו שחדד קיבלה תרומת זרע מתורם אנונימי. בראיון גדול שעשתה על ההריון היא לא נשאלה על הערפל שמעל ראשה. בלי מילה על הזרע שהפרה את הביצית. בשנים האחרונות עלו לא פעם רמיזות על הנטייה המינית של הזמרת המצליחה. השמועות קיבלו חיזוק לאחר הלידה הסודית ובהתחשב בזה שכל השנים שלה כזמרת היא לעולם לא כיכבה עם בן זוג במדורי הרכילות.

לפורטל עומרי חיון נודע שהאבא האמיתי של הבת של שרית חדד נשאר סודי לאחר שתרם לזמרת תרומת זרע וככה היא נכנסה להריון. לפני מספר חודשים הופץ שהזמר אייל גולן הוא האבא של התינוק והוא תרם לחדד זרע. אז מה אמיתי ומה שמועות? מקרובים לזמרת אומרים "הזמרת עשתה הפרת ביצית ולא מתכוונת לחשוף את האבא המסתורי."

לקראת הלידה פירסמה חדד שירים שעוסקים בהיריון שלה באלבומה החדש. אבל אם חשבתם ששם תמצאו את התשובות לגבי האבא הביולגי של נויה הקטנה אתם טועים. אבל היה גם מי שלא אהב את הדרך של שרית חדד להיכנס להריון ואמר "התרחשה כרוח הקודש". בתוכנית הרדיו של אביעד קיסוס וטל ברמן ביקרו השניים את חדד ואמרו: "אולי היא מריה הקדושה? או אולי התעברה מרוח הקודש". במהלך התכנית קיסוס רמז על הנטייה המינית של הזמרת כלסבית.

עוד אמר קיסוס: "אגב, שיהיה ברור: אני בכלל לא נכנס לנושא השמועות. זה נושא אחר לגמרי. אני מדבר רק על השאלה כיצד נכנסה שרית חדד להיריון. האם יש אבא בתמונה? האם זו תרומת זרע? האם האב הביולוגי יודע שהוא האב הביולוגי? האם הילד/ה יגדלו בבית חד הורי? אלה שאלות ענקיות ומעניינות. זכותה של שרית חדד להגיד שהן אינן עניינו של איש. זכותה גם להגיד שהיא כאמור אינה נושאת שום דגל. אם כי יש כאן בעיה."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן