דרמה באוויר: שמעתם מה קרה לינאי ורוי פרישר גוטמן במטוס?


שלושה חודשים אחרי שהזמר אמיר פרישר גוטמן הלך לעולמו, בעלו לשעבר טס עם הילד המשותף של הזוג לחופשה רחוקה בפיליפינים. בזמן הנחיתה בהונג קונג כמעט התרחש אסון כשאחד המנועים של המטוס הפסיק לעבוד למספר דקות.

לפני שלושה חודשים נודע שהזמר, השחקן והבמאי אמיר פרישר גוטמן הלך עולמו בגיל 41 לאחר שטבע בחוף נווה ים הסמוך לעתלית. בבית החולים רמב"ם בחיפה קבעו הרופאים את מותו, לאחר שהודיעו מוקדם יותר כי אפסו כל הסיכויים שיצליח לשרוד. פרישר גוטמן ציין יחד עם בני משפחה וחברים שנה מאז התגלה כי אובחן בטעות בסרטן, החגיגה נגמרה רע כאשר אמיר טבע כשניסה להציל את אחייניתו. הוא עבר הנשמה ללא דופק. למרות מאמצי ההחייאה שהשיבו לו את הדופק, הוא מת כעבור עשרים וארבע שעות.

אחרי שלושה חודשים עצובים, החליט ינאי פרישר גוטמן לקחת את בנם המשתף של הזמר אמיר פרישר גוטמן ז"ל לחופשה מעבר לים. ינאי טס אתמול (ראשון) לחופשה בהונג קונג ומשם יטסו לפיליפינים שם גרים ההורים של ינאי. הוא ראה רק מספר פעמים את ההורים שלו מאז הטרגדיה. ינאי פירסם תמונה משותפת עם רוי ברשתות החברתיות מהמטוס וכתב "אני, אהובי וצ'רלי הסנאי".

ינאי מופיע עם חיוך לראשונה מאז מותו של אמיר. השניים גם נקלעו לדרמה: דקות לפני הנחיתה בהונג קונג התרחשה דרמה באוויר שיכלה להיגמר באסון, אחד המנועים של המטוס הפסיק לעבוד למספר שניות. נוסע שהיה בטיסה עם ינאי רוי אמר לפורטל עומרי חיון "זה היה מפחיד". ינאי מופיע עם חיוך לראשונה מאז מותו של אמיר. בשבועות האחרונים משודרת העונה החדשה של "מחוברים", אמיר צילם עצמו במשך שישה חודשים עבור הדוקו, הוא גם צילם את היום בו טבע בים.

כזכור, אמיר אובחן כחולה סרטן, מה שגרם לו לבטל את האיחוד המחודש של הלהקה "היי פייב", גוטמן אושפז בבית החולים וכעבור מספר חודשים גילה כי מדובר במחלה אחרת שאינה קטלנית, הגיש לאחרונה תביעה נגד בית החולים איכילוב, עיריית תל אביב ומשרד הבריאות, בסכום של 5 מיליון שקלים. "קיבלתי את הבשורה והאבחון של הרופאים ואני לומד להתמודד איתה", כתב הזמר כשהודיע על המחלה. "אני אדם מאמין ואופטימי לגבי המשך הדרך שלפניי. אני מבקש להתרכז עכשיו בהחלמתי, מודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור ומאמין שיחד ננצח".

פרישר גוטמן נולד ב-1976 בשם אמיר פייגר. כאשר הוריו התגרשו, קיצר את שם משפחתו המקורי והוסיף את שם המשפחה של אמו. את הפריצה הגדולה שלו עשה בשנת 1997 לאחר שלושה אלבומים מצליחים, שאף הגיעו למעמד של אלבום זהב, הלהקה התפרקה בשנת 2000. בשנת 2016, גוטמן, הכוכב הגדול ביותר שיצא מהחמישייה, המשיך לפעול בתחום כשפצח בקריירת סולו והוציא שני אלבומים ("מנטרה" ו"דבש בכוורות"). במקביל, גם כתב והלחין מספר שירים למופעי הפסטיגל השונים, זכה בעצמו עם השיר "לנצח נשאר" במקום הראשון. ב-2009 השתתף בריאליטי "האח הגדול" בעונת ה-VIP.

צילום: אורטל דהן זיו

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן