שמועות "השחקנית לוסי דובינצ'יק מתה"


השחקנית לוסי דובינצ'יק נפלה מחלון ביתה בקומה הרביעית ביפו לפני כחודשיים ואושפזה בבית החולים איכילוב. בשעות האחרונות מסתובבת שמועה ברשתות החברתיות שדובינצ'יק איבדה את הכרתה והלכה לעולמה. מדובר בשמועה אכזרית.

לוסי דובינצ'יק אושפזה לפני כחודשיים בבית החולים איכילוב במחלקה לטיפול נמרץ. דובינצ'יק נפלה מקומה רביעית בדירה ביפו. בתחילה השמועות דיברו על נסיון התאבדות של השחקנית בעקבות מצב נפשי קשה שאף כלל אישפוז בבית החולים אברבנאל ימים לפני הנפילה הדרמטית. היא פונתה במצב קשה על ידי מגן דוד אדום לבית החולים איכילוב בתל אביב והוכנסה לחדר ניתוח. משם הועברה לטיפול נמרץ כשהיא מונשמת ומורדמת.

בתחילה מצבה של דובינצ'יק עדיין הוגדר כקשה אך יציב. היא הייתה מורדמת ומונשמת. בימים הראשונים שהפירסומים דיברו על נסיון התאבדות הסוכן של דובינצ'יק, שי דבי, דאג להגיב לכל כלי התקשורת שהיא הייתה בעשייה מתמשכת בתקופה האחרונה הן בתיאטרון והן במסגרות אחרות. כך למשל, הייתה אמורה להשתתף בקמפיין פרסומי וכן עמדה להוציא ספר שירים.

מאז שעות הצהריים מופצת שמועה אכזרית שעושה דרכה מווטסאפ לפייסבוק ולכתבים בעולם הבידור. השמועה מספרת שדובינצ'יק נמצאה על שביל הגישה לביתה כשהיא ללא הכרה והיא הלכה לעולמה. עוד נרשם בחלק מהפוסטים שהופצו ברשת "שכנים מספרים כי שמעו חבטה ולאחריה ראו את השחקנית על המדרכה בביתה ביפו". בהודעות אחרות שהופצו ברשת נכתב שהשחקנית מתה.

אז האם יש סיבה לדאגה? למערכת פורטל עומרי חיון נודע שמדובר בשמועה אכזרית ולא נכונה ודובינצ'יק עדין נמצאת בבית החולים איכילוב שם היא מקבלת טיפול רפואי ומנסה לחזור לעמוד על הרגלים לאחר שמספר רב של חלקים בגופה נשארו שבורים בעקבות הנפילה מחלון ביתה לפני כחודשיים. לפני כחודש סופר כי לוסי הכירה במחלקה בה היא מטופלת את חגי פוקס ותוך שלושה שבועות השניים התאהבו ואחרי ימים ספורים חגי הציע ללוסי נישואין והיא הסכימה.

דובינצ'ק קיבלה את תפקיד חייה בסרט "קלרה הקדושה" שהיא הייתה ילדה בת 10. ובינואר השנה הודיעה השחקנית בת ה-35 על אירוסיה לדוגמן אוהד האקר, אך חודשיים לאחר מכן השניים ביטלו את החתונה. בשנת 1996 נחשפה לקהל הרחב כשהיא בת 12 בלבד כשהשתתפה בסרטם של ארי פולמן ואורי סיון "קלרה הקדושה", שם שיחקה תפקיד של נערה חולמנית. השתתפותה בסרט זיכתה אותה בפרס אופיר לשחקנית הטובה ביותר. היא היתה השחקנית הצעירה ביותר לזכות בפרס היוקרתי.

ב-2007 הצטרפה ללהקת תיאטרון גשר ומאז הופיעה ב-15 הצגות על במתו. בין השאר שיחקה את נסטנקה ב"לילות לבנים" מאת דוסטוייבסקי ובבימוי ניקולאי דרוצ'ק ב-2007, ואת שרה ריגן ב"הרפר ריגן" מאת סיימון סטיבנס ובבימוי עודד קוטלר ב-2009, תפקיד עליו הייתה מועמדת לפרס התיאטרון הישראלי לשחקנית המשנה בשנת 2009.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן