עומרי בהלם! קסניה טרנטול יוצאת עם האקס של טיטי איינאו


גם לכם נשבר הלב שעומרי בן נתן וקסניה טרנטול החליטו להיפרד ולבטל את החתונה? אולי תשמחו לשמוע שטרנטול כבר חובקת זוגיות חדשה למרות כל ההכחשות

חודשיים עברו מאז הודעת ביטול החתונה של קסניה טרנטול ועומרי בן נתן. אבל היום נחשף שלכוכבת "האח הגדול" יש כבר בן זוג חדש ואתם אפילו מכירים אותו! טרנטול נמצאת במערכת יחסים עם האקס של מלכת היופי וכוכבת "הישרדות" טיטי איינאו, בן הזוג החדש הוא ישראל אור, השניים טסו לחופשה רומנטית בברלין בלי שכמעט אף אחד יודע והכחישו קשר זוגי אבל מקורות יודע דבר מספרים שהם בתחילה של זוגיות נוצצת.

רק לפני חודש אמרה קסניה לכתבה ב"פנאי פלוס" שהצטלמה לקמפיין שמלות כלה ש"מוזר להיות בשמלת כלה בלי עומרי". לפי הפירסומים אור לקח את קסניה לחופשה בברלין. השניים המשיכו לבלות יחד גם אחרי שחזרו לארץ ונצפו אצל הבעלים של חברת האופנה, ארקטה, בבית שלו בקיסריה. אבל כאן לא נגמרת החגיגה, רגע אחרי שנחתו בישראל, קסניה ואור טסו במהלך סוכות לחופשה רומנטית באיביזה.

אז איך הזוג החדש הכירו? לפי מקורות יודע דבר כוכבת "האח הגדול", החלה ללמוד אצל אור במכללה ליהלומים שבבעלותו. השניים התאהבו והחלו לצאת יחד. אור הוא האקס של טיטי איינאו, מעניין מה יש לטיטי להגיד על הקשר החדש. ומה קורה בגזרת האקס עומרי בן נתן? בינתיים הוא מבלה עם החברים שלו מבית "האח הגדול" יחד עם שי חי, דודו כהן וברק אדרי בבית של חזי חיים.

כזכור בן נתן וטרנטול הכירו בעונה השביעית של האח הגדול, מהר מאד הם שכרו דירה יחד. לפני כחצי שנה בן נתן כרע ברך ושלף בפני טרנטול את הטבעת הנחשקת. אבל בחודשים שאחרי מערכת היחסים של השניים עלתה על שרטון והשניים עזבו את הדירה המשותפת בגבעתיים ונפרדו סופית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן