מוטב היה אם העונה החדשה של "הישרדות" הייתה נגנזת


קשה מאד להבין את הזכיינית "רשת", איך היא לא למדה מטעויות העבר של ערוץ 10? עונה ללא סלבס לא מעניינת. בטח לא שאתם דוחפים אין ספור פרסומות, פרסומות שעולת על המסך תוך כדי השידור, תוכן שיווקי ומריחה כל כך מעיקה של אי המתים, אי הבידוד ובלה בלה. מוטב היה אם היו גונזים את העונה החדשה והמשעממת של "הישרדות".

אולי עכשיו מתחילים להבין אנשי הזכיינית "רשת" שהבחירה לעלות עונת אנונימיים של "הישרדות" היא טעות. ולמה עכשיו? כי כבר כמעט חודש שהתוכנית מגרדת בקושי את ה-21% רייטינג. נפליה מאוד גדולה מול ממוצע העונה הקודמת שעמד על 33.6% רייטינג. הסיבה לכך ברורה – מלהקים מתמודדים שמתים ללכת לריאליטי וכל מה שהם יודעים לעשות זה לחקות את המתמודדים האחרונים שהם ראו על המסך. כמה פעמים ראיתם את המודחת עדי ברגר אומרת "כל האמת בפרצוף" כאילו עברה שיעורים אצל שי חי לפני שסה לאי. וברגר לא לבד, מתמודדים נוספים בעונה החדשה של "הישרדות" משתמשים בביטוי המפגר הזה ובכלל מתנהגים בצורה כל כך ישרה כאילו השתתפו בתוכנית שירה.

הישרדות היא משחק חברתי, מעבר לזה שהיא משחק חברתי היא מלאה בבגידות, בריתות ומהלכים דרמטים שאמורים להשאיר את הצופים פעורי פה. בעונות שמשודרות בארצות הברית יש רק 15 פרקים בעונה – כל פרק מודח מתמודד. כמובן שבפורמט המקורי אין את המריחה האין סופית בדמות אי המתים או אי הבידוד או בקתת המשא ומתן המיותרת. הכל רץ בקצב מהיר. ואולי בגלל זה העונה החדשה של "הישרדות" כל כך משעממת. אין סוף שידורי שיחות ארוכות ללא שום מטרה, אין סוף האיים מיותרים ומשימות עוד יותר מיותרות. זה עבד להם בעונה הקודמת בגלל שהמתמודדים שהגיעו היו סלבס שגם ככה יש להם אגו משלהם והם ממש לא הולכים להתנצל על זה. הסלבס יודעים מה זה מצלמות ומה זה דרמות ובגידות והם לא יותרו על התענוג הזה. אבל מה קורה בעונת אנונימיים? המתמודדים מחקים את מה שהם ראו כבר לפני בטלוויזיה. רובם ללא עמוד שדרה, ללא מטרה הם רק שמחים שהם שם. אולי בהמשך העונה משו יתעורר אבל כרגע זה נראה כמו עונה חדשה של "האח הגדול".

אז נכון, השורד אלון ששון הוא אולי הבחור הכי חתיך שהופיע על מסך הטלוויזיה בשנים האחרונות. והדוברת לשעבר של מירי רגב, מעיין אדם היא דמות כל כך מושלמת ל"הישרדות" – היא באה לתת עבודה ובינתיים היא לגמרי מספקת את הסחורה. אבל מה בנוגע לכל השאר? אני באמת לא מבין מי לעזאזל ליהק את דניאל אביסריס או את עדי ברגר? אותם מלהקים שלהיקו את הבחור המעצבן של "האח הגדול" שי חי?. העיקר שהן אומרות את כל האמת בפרצוף! לפני ש"הישרדות" עברה ל'רשת' היא שודרה בערוץ 10, העונה הראשונה הייתה מטורפת – הליהוק היא לא פחות מגאונות אבל גם היה מדובר בבשר טרי ונוף חדש על המסך. בעונה השניה הכל קרס להפקה בפרצוף, וככה גם בעוד שלוש או ארבע עונות. אבל אז החליטו בערוץ 10 לשדר עונת VIP. ומה שהלך בעונה הזאת היה כל כך מטורף – בוקי נאה, אנה ארונוב, איתי תורג'מן וענת הראל שכחו לגמרי את המצלמות והפכו לנו את הבטן בכל פרק מחדש. ערוץ 10 נהנה ממוצע של 30% אחוז רייטינג, מאז העונה הראשונה לא היה כל כך הרבה באזז לתוכנית.

אז 'רשת' החליטו לוותר על עונת סלבס ואולי לחסוך כמה מאות אלפי שקלים אבל את העונש שלהם הם מקבלים בפריים טיים, כבר 5 פרקים שהתוכנית לא מצליחה להתרומם. וזה שעשיתם לנו טובה שליהקתם את רז ניסים כהן, רז זהבי ואלון ששון ממש לא מרגש אותנו. תביאו לנו סלבס מפוצצים באגו שיודעים מה זה המשחק הזה ולא מפחדים לבגוד או לרגש והכי חשוב – אין להם שום עניין לחקות מתמודדים מתוכניות אחרות. בקיצור מוטב היה אם רשת היו גונזים את העונה החדשה והמשעממת. אבל יש לפנינו עוד אין סוף פרסומות, האיים מיותרים והדחות פעם בחודש. חבל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן