משתתפי העונה החדשה של "המירוץ למיליון" חזרו לארץ


אחרי ארבעה שבועות חזרו משתתפי "המירוץ למיליון" אתמול (רביעי) בשעות הבוקר לארץ. בהפקת התוכנית החליטו לעצור את המירוץ בחצי הגמר ולצלם את המשך התחרות רק אחרי שהתוכנית תעלה לשידור. המירוץ יתחיל שוב כשבועיים לפני סיום שידורי העונה. עוד נודע שבזמן שהזמר רגב הוד ואשתו התחרו על מיליון השקלים התרחשה דרמה כשהילדה שלהם הרגישה לא טוב ופונתה לקבלת לטיפול רפואי.

לפני ארבעה שבועות יצאו משתתפי העונה החדשה של "המירוץ למיליון" לתחרות על מיליון שקלים מסביב לעולם. המשימה הראשונה הייתה בעיר נתניה, שם הודח הזוג הראשון. המתמודים המשיכו בתחרות מסביב לעולם וכבר במשימה השנייה טסו הזוגות למשימה בטיימס סקוור בניו יורק. בתחילת התחרות נאלצה לפרוש מהתוכנית כוכבת הרשת, מור סילבר וחברתה לאחר שהחברה נפצעה. המתמודדים שהודחו חזרו לויולה בישראל. אבל אתמול (רביעי) חזרו המתמודדים שהגיעו עד לחצי הגמר של התוכנית.

לפורטל עומרי חיון נודע שבעקבות ההדלפות שהיו בעונה הקודמת של "המירוץ למיליון", החליטו בהפקה לעצור את הצילומים בחצי הגמר ולהמשיך אותם רק אחרי שהעונה תעלה לאוויר ולקראת סופה. מה שאומר שהמתמודדים שהגיעו לחצי הגמר הפסיקו את המירוץ וחזרו לישראל. אבל לאחר שהתוכנית תעלה לשידור בערוץ 2 בעוד כארבעה חודשים יחזרו הזוגות לשבוע וחצי של תחרות על חצי הגמר והגמר. בתחילת העונה נרשמה דרמה ראשונה לאחר שמתמודדת הודחה ברגע אחרון בגלל שלא החזיקה בויזה בתוקף.

בין המשתתפים בעונה החדשה תוכלו למצוא את הצמד אודי אביטן מבית שאן ואת ויוסי מזרחי מטבריה. אודי השתתף בעבר בתוכנית "פספוסים" עם יגאל שילון וזכה במכונית. חברו יוסי, השתתף גם הוא במספר תוכניות בעבר. השניים שובצו על תקן מצחקי העונה. מלבדם תוכלו למצוא במירוץ גם את הזמר רגב הוד ואשתו אלן – לפי מקורות בהפקה (זהירות ספויילר) השניים הגיעו מאד רחוק בעונה החדשה, עוד נודע שבזמן שרגב ואלן רצו למיליון הילדות שלהם היו אצל הסבתא, ולפני כשבועיים אחת מהילדות הרגישה מאוד לא טוב במשך מספר ימים. לבסוף היא פונתה לקבלת טיפול רפואי. עוד זוג שנחשף – הם מיתר עסיס ועדי כרמלי מת"א, השניים חברים קרובים של הזמרת עדן בן זקן והארוס שלה, שוקי ביטון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן