ראיון עם ג'ולייטה "אף ילד או ילדה לא צריכים להיות בארון"


הזמרת ג'ולייטה שחררה לפני מספר ימים סינגל חדש תחת השם ״I Do", השיר יצא לרגל מצעד הגאווה 2017 בשיתוף ליין הנשים הגאה ״LiZi". במהלך שבוע הגאווה תופיע ג'ולייטה על הבמה המרכזית עם השיר המדובר. תפסנו אותה לראיון קצר על אימרי זיו, הכוכב הבא והקהילה הגאה.

– איך את מסכמת את השתתפות שלך ב"כוכב הבא", רצית לנצח?

חוויה מרתקת מלאת תובנות ולמידה. אנשים מדהימים שגרמו לי להבין שמהמוטו שליווה אותי לאורך כל הדרך וזה לעולם לא לוותר ולהילחם עד הסוף על החלום והמטרות שלי בחיים, ובמקביל למדתי שחשוב הרבה פעמים להקשיב לקול הפנימי שלך ולא לתת לאגו להוביל אותך כי הרבה אנשים הרימו גבה ולא הבינו מה אני עושה שוב בתוכנית ריאליטי ועוד הכוכב הבא? אבל אני ראיתי בזה את החזרה שלי לקדמת הבמה והמטרה הייתה קיצור דרך לאירופה.

– מה את חושבת על אימרי זיו הנציג שנבחר ועל ההופעה שלו באירוויזיון?

אני חושבת שהנציג שלנו אימרי היה נציג ראוי עם הופעה בימתית מרשימה ושיר סוחף עם סאונדים עכשוויים לכל דבר. אבל לצערי זה משחק פוליטי ולכן קיבלנו מקום כל כך נמוך. מאמינה אבל שזה פתח לו המון דלתות כי הוא מוכשר ומקסים ואני מאחלת לו הרבה הצלחה בהמשך הדרך.

– כשביקשו ממך להוציא שיר לרגל מצעד הגאווה מיד הסכמת?

אני ידוע כמישהי שמאוד מחוברת, מחבקת ואוהבת את הקהילה ולא מהיום, כבר לפני כשבע שנים הופעתי בליין של אריסה וגם בבר האוויטה וזאת הייתה חוויה מדהימה כי קיבלתי מלא אהבה ופירגונים. כמובן כשפנו אליי עם ההצעה לא חשבתי פעמיים ולא ראיתי באותו הרגע שיר ראוי יותר מ-I Do לבצע על בימת הגאווה המרכזית. גאה להיות חלק מזה. אנחנו חיים היום בעולם מודרני וכבר מזמן אין מקום לסטיגמות ומי שעדיין נמצא שם הגיע הרגע לקבל ולאהוב את האחר ואת העדפות המיניות שלו ואת הזכות שלו כמו כל אדם אחד להתמסד, לגדל ילדים ולבנות משפחה. דרך אגב יש הרבה שלא מבינים את המשמעות של ה-I Do זה לא רק אני מסכימה אלא שני משמעויות זה אני גם דו!

– ומה התוכניות לעתיד? כבר הספקת להשתתף ב-2 תוכניות ריאליטי

עד היום דאגתי תמיד לשתף ולחלוק את החלומות שלי ולשבת עם עצמי ובאמת לחשוב מה התוכניות. היום מעדיפה להתרכז בהווה, לעשות מוזיקה טובה, להופיע לקהל המדהים שלנו ולהנות מהרגע ומה שיקרה יקרה אני זורמת. ודרך אגב ריאליטי זאת כבר לא מילה גסה אלא פלטפורמה אדירה להגשים ולהגיע למטרות .

– לסיום, מה תגידי לילד או הילדה שנמצאים בארון עכשיו ומפחדים לספר להורים?

אני חושבת שאני כבר לא צריכה להגיד לילד או ילדה איך לצאת מהארון מכיוון שכל שנה יש את המצעד והמון מתהלכים יחד גם אם זה סטרייטים וגם אם לא וזה אומר הרבה. לא לפחד מהאני שלך, מהרצונות והעדפות שלך אלא להקשיב ללב לא לפחד וללכת עם הקול הפנימי עד הסוף .

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן