הטבעת בדרך? מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה בדרך לחופה


האם תוכנית הריאליטי "האח הגדול" תחתן זוג נוסף שהכיר בבית המצולם? אביחי אוחנה זורק רמזים עבים במיוחד על חופה וחתונה. מעיין אשכנזי? כנראה שהטבעת בדרך!

אחרי דנית גרינברג ואליאב אוזן – יורם זק יחתן זוג נוסף? רק לפני מספר חודשים פורסם שמשתתפי העונה השביעית, עומרי בן נתן וקסניה טרנטול התארסו. ועכשיו, חודשיים אחרי סיום העונה של "האח הגדול" וכבר אביחי אוחנה זוכה העונה השמינית זורק רמזים מאד עבים על חתונה עם מעיין אשכנזי. מעיין ואביחי הכירו בבית "האח הגדול". השניים, מתחזקים זוגיות ופוטוגנית במיוחד מאז שייצאו מהבית הסגור. לאחרונה הזוג גם קיבל קמפיין משותף. ואם כל זה לא מספיק לכם, אז בכל פעם שהזוג מפרסם תמונה משותפת באינסטגרם המעריצים מתרגשים בטירוף.

לפני מספר ימים, אביחי אוחנה הנחה כנס מיוחד באילת המוקדש לכבדי ראייה, במהלך האירוע עלה אחד הילדים לשיר בבמה, אוחנה סיפר לקהל כי הילד ישיר את השיר "ברית עולם", אותו שיר שבת זוגו, מעיין אשכנזי סיפרה שהיא רוצה שהתנגן בחופה שלה. ביום שאחרי המשיך אוחנה עם הרמזים ופירסם תמונה משותפת וחדשה של השניים ברשתות החברתיותה תחת הכותרת "אשתי". אז האם זוג נוסף ב"האח הגדול" ימצאו עצמו מתחת לחופה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן