רמאות: הפקת "הישרדות" עזרה לרז זהבי לנצח במשימה


לחבורת יקירי ההפקה של "הישרדות" כמו דן מנו ולירון רביבו, מצטרף בעונה החדשה השורד רז זהבי. אם תסתכלו שוב במשימת החסינות האישית של שבט בוהאיי, אפשר לראות שמיקום המוט של זהבי נמוך לעומת המוט של טניטה פבר.

רמאות ב"הישרדות" זה בטח לא משו חדש, בעונה הראשונה קיבל דן מנו בכל הזדמנות אפשרית עזרה מהפקת התוכנית, פעם הוא עבר לשבט הבנות ובפעם אחרת קיבל סתם שרשרת חסינות. גם בעונה הקודמת של "הישרדות" ההפקה התערבה ואיימה על מתמודדים שרצו להדיח את השורדת לירון רביבו.

בקטע אחר שחשפנו בשנה שעברה רואים את השורד עומר רוזן מנצח את טילטיל, למרות שבקטע המלא הוא הפסיד לטילטיל. נראה שגם בעונה החדשה של "הישרדות" ההפקה ממשיכה להתערב. למשל במשימה האחרונה בריאליטי נראת השורדת טניטה פבר שמיקום המוט שלה גבוה במיוחד לעומת המוט של רז זהבי. ההתערבות הזאת גרמה להדחתה של השורדת עדי ברגר במועצת השבט הראשונה. מקורבים בהפקת "הישרדות" סיפרו לפורטל עומרי חיון (זהירות ספויילר) שגם בהמשך העונה ההפקה התערבה ושמרה על זהבי שהגיע רחוק מאד בעונה החדשה.

אם רואים שוב את המשימה האחרונה של "הישרדות" אפשר לראות שלרז זהבי המוט ממוקם נמוך יותר מאשר של שאר השורדים. טניטה פבר נשארה אחרונה עם זהבי במשימה, אבל אם תראו את ההבדל בין המוט שלה לשל זהבי תראו הבדל משמעותי שעזר לו לנצח. אז אם אכן ההפקה התערבה במשימה זה די ברור שההפקה לא רוצה לראות את זהבי מודח בשלב כל כך מוקדם. זאת בטח לא הפעם הראשונה שהפקת הריאליטי מרמה ועושה מה שבא לה בתוכנית. לבסוף זהבי זכה בשרשרת החסינות האישית, מה שלא אפשר את הדחתו בזמן שכל השבט היה חם להדיח אותו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן