מאהב סודי? מי זה החתיך שמבלה עם רוסלנה רודינה?


הפרידה שלא נגמרת: בזמן שאייל גולן מבלה עם בחורות בבגדי ים מעבר לים, האקסית רוסלנה רודינה משיבה אש בחשבון האינסטגרם שלה ומציגה תמונות רותחות עם בחור מסתורי וחתיך. אז האם מדובר במאהב או בחבר ילדות?

הזמר אייל גולן, טס בפעם השנייה בשבועות האחרונים לחופשת גברים בקפריסין עם החברים הכי טובים שלו. גם הפעם גולן דאג להצטלם ולתעד עצמו עם בנות וחברים, את הכל הוא פירסם בסטורי שלו באינסטגרם. גולן פירסם תמונות עם נשים ואלכוהול, ים, ומסיבות. והאמת? נראה שגולן באמת פורח מאז הפרידה מרוסלנה.

אבל רודינה לא נשארת חייבת, ובסופ"ש האחרון היא פירסמה בסטורי ובאינסטגרם תמונות מחופשה משפחתית יחד עם הבן יאן ואמא שלה בכינרת. וכמו גולן, בסטורי של רודינה היא חשפה בחור צעיר תכול עיניים וחתיך במיוחד. אבל האם מדובר ברומן? בעבר פירסמה רודינה תמונות משותפות עם אותו בחור, אבל בזמן שלא הייתה בזוגיות עם גולן.

אז האם יש ממה להתרגש? כרגע לפי מקורבים לא מדובר ברומן חדש. אליעז שושן שמככב בתמונות עם רוסלנה הוא שחקן כדורגל מחדרה ולפי אותם מקרובים הוא בכלל חבר ילדות של רודינה. לפחות ככה נטען בסוכנות של רודינה. אז האם החבר מהילדות יהפוך לחבר הרשמי שלה? ימים יגידו

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן