אייל גולן "אין לי חברה חדשה"


כמו שכבר כתבנו באייטם הקודם, אייל גולן מפרסם פוסט תגובה לשמועות שרצו באתרי הבידור והרכילות על חברה חדשה "כל יום יצמידו לי מישהי שאולי בכלל רק ביקשה להצטלם"

מוקדם יותר ספרנו לכם על השמועות שרצות בתעשייה ובאתרי הרכילות על חברה חדשה שיש לאייל גולן. הזהרנו שכנראה מדובר בפייק ניוז, ועכשיו אייל גולן מפרסם פוסט בפייסבוק ובאינסטגרם על כל השמועות. כך כתב לפני פחות משעה "מרגיש צורך לשתף אתכם, אני מבין שזאת עבודה של מישהו לפרסם גם על חיי הפרטיים אבל כדאי שזה יהיה אמיתי ואמין, אין לי צורך להסתיר דבר וכשיהיה במה לשתף מבטיח שזה ייקרה והפעם, פחות, לא היה ולא נברא בשם הכבוד לקרוביי, אהוביי, יקיריי והמעריצים שלי"

גולן לא עצר שם והוסיף לפוסט שכתב "הנה אני מבין ותדעו גם אתם שייתכן שכל יום יצמידו לי מישהי שאולי בכלל רק ביקשה להצטלם או סתם ישבה לידי ודיברנו ואולי בכלל היא בזוגיות וזה סתם מיותר ועושה בלאגן, הם הרי צריכים משהו כדי לייצר עניין גם כשאין. ולי אין דרך להשיב, להגיב או להסביר את עצמי אז משתף אתכם בחוסר האונים הפעם ולפעמים הבאות שלצערי בטח יהיו עוד. אל תאמינו לאף אחד שיהיה לי מה לומר מבטיח שתדעו. כי לי אין סיבה להכחיש. אוהב אתכם, אהה לפני שמישהו אחר יפיץ – מעדכן בעצמי כרגע אני שותה רויון."

בשבועות האחרונים אייל גולן לא יורד מהכותרות: אחרי השמועות שהופצו ברשת שגולן "תרם זרע" לזמרת ההריונית שרית חדד (שאגב מדובר בשקר גמור) עכשיו מתרחשת מיני פרשה חדשה – השמועות שרצו היום (שלישי) באתרי הרכילות בהם נטען שאניה הדר בת 24 מתל אביב נצפתה צמודה לאייל גולן. מטעמו של גולן מסרו כבר בבוקר שמדובר בשקר וכזב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן