רז ניסים כהן פרש מ"הישרדות" בגלל רעב


בפרק הבכורה של "הישרדות" כבר ראיתם את רז ניסים כהן מדבר על פרישה מהתוכנית. בפרק השני או השלישי הוא באמת יפרוש מהריאליטי. לפורטל נודע שכהן פרש בגלל שאחוזי השומן שלו ירדו והוא לא הצליח לשרוד את הרעב.

אחרי שבוע אחד בלבד על האי בפיליפינים מתמודד "הישרדות" פרש מהצילומים. את הפרישה של רז ניסים כהן אתם תראו בפרק השני או השלישי של "הישרדות". פרישתו של הכדורסלן לשעבר הוגדרה בעבר בהפקה כפרישה בגלל "סיבות אישיות". רז עלה לכותרות לאחר שהתפרץ לראיון של כדורסלן אחר, נייט רובינסון, והציע לו להתחרות בו, הקטע המדובר הפך לויראלי בארץ וגם בעולם, ושודר בתוכניתו של ג'ימי קימל.

הסיבה הרשמית לפרישה של ניסים כהן, לפי גורמים בהפקת התוכנית היא בגלל שאחוזי השומן של רז ירדו ולא נשאר לו כוח בגוף בשביל להמשיך בריאליטי. עוד נודע שרז רגיל לאכול הרבה והתנאים של "הישרדות" היו לו קשים מדי. כבר בפרק הבכורה ששודר אמש (שבת) כהן התלונן על רעב ודיבר על פרישה. ניסים כהן בן ה-25, הוא כדורסלן לשעבר בליגה הארצית ומאמן אישי.

מרשת מסרו בתגובה לפרישה "אנו מודעים לעניין הרב שמעוררת 'הישרדות'. הפקת התכנית קשובה לכל המתמודדים, באשר הם, תוך שמירה על חוקי הפורמט וצרכיהם האישיים של המשתתפים".

יש לכם סקופ בלעדי? רכלו לנו – לחצו כאן || רוצים לפרסם באתר? לחצו כאן || רוצים לקבל את כתבות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו לעמוד הרשמי בפייסבוק – לחצו כאן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן