דלף לרשת: הצצה לפרק הראשון של "הישרדות" 2017

קטע מהפרק הראשון של "הישרדות" 2017 דלף לרשת, יממה לפני שידור פרק הבכורה של הריאליטי. בטייזרים לעונה החדשה לא חסרים ספוילרים על האיחוד והשבטים. ומי המתמודד שנפצע והחליט לפרוש מהתוכנית שבוע אחרי תחילת העונה?

לפי הקטע שדלף מהפרק הראשון בעונה החדשה של "הישרדות", ניתן להבין שיש שבט אחד של נשים ושבט אחד של גברים. ככה שלא חסר ספוילרים בטייזרים ששחררו הפקת התוכנית לקראת פרק הבכורה. האיחוד המדובר יהיה רק באמצע העונה ובטייזרים אפשר לראות לא פעם שורדים גברים ושורדות נשים באותו השבט. בפרק השני של "הישרדות" שישודר שבוע הבא – צפוי לכם דרמה גדולה, אחד המתמודדים נפצע והחליט לפרוש מהתחרות בגלל סיבות אישיות. פרטים נוספים על הפרישה נחשוף ביום ראשון.

https://www.youtube.com/watch?v=ali7S2nry4Q

בהצצה לפרק הראשון אפשר לראות את השורדות החדשות מגיעות לאי ומתמודדות עם המשימה הראשונה שלהן, אבל מהר מאוד העניינים מתחממים. מה קורה כשהנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים מנסה לבנות מחסה? לאחר הבנות מגיעות אל האי בו ינסו לשרוד העונה, נאלצות השורדות החדשות להתמודד עם המשימה הראשונה שלהן: בניית מחסה. כל שורדת תורמת את החלק שלה במשימה, מתוך מחשבה לעבוד יחד כצוות חזק ומוצלח, מלא בעוצמה נשית, אבל מהר מאוד הדברים יוצאים משליטה כשכושר המנהיגות והידע של עדי ברגר באדריכלות ועיצוב פנים נכנסים לתמונה ויוצרים מריבה בין השורדות החדשות.

יש לכם סקופ בלעדי? רכלו לנו – לחצו כאן || רוצים לפרסם באתר? לחצו כאן || רוצים לקבל את כתבות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו לעמוד הרשמי בפייסבוק – לחצו כאן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן