דונלד טראמפ התחיל עם אילנית לוי כשהיא יצאה עם אייל גולן


אילנית לוי חשפה בראיון ברדיו שנשיא ארצות הברית התחיל איתה בעבר, בזמן שהייתה בזוגיות עם אייל גולן "הוא אמר לי במסיבה שאני אקזוטית" אם לוי הייתה מסכימה לצאת איתו, היא הייתה הופכת לגברת הראשונה של הבית הלבן?

שמעו סיפור – נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, התחיל בעבר עם הדוגמנית אילנית לוי. מקורבים ללוי סיפרו שטראמפ התחיל איתה לפני מספר שנים בזמן שעוד הייתה נשואה לאייל גולן. בריאיון לתוכנית הרדיו של ניקול ראידמן ב-100FM שהתרחש היום (שלישי) סיפרה אילנית שנשיא ארצות הברית, בזמנו איש עסקים מוצלח, שנמשך בעיקר למלכות יופי, התחיל איתה ואמר לה שהיא "הכי יפה בתחרות". אם אילנית הייתה מסכימה לצאת עם טראמפ, היא הייתה הופכת לגברת הראשונה של הבית הלבן?

טראמפ לא הכחיש כי בזמן שהיה איש עסקים והרבה לפני שהגיע לבית הלבן הוא היה נוהג לבלות עם נשים בתחרות מלכות יופי, לצערו של הנשיא לוי לא הסכימה לצאת איתו. "הייתי בתחרות מיס יוניברס 2001 והגעתי למקום השישי. יש מסיבות לבחורות שהגיעו במקומות הגבוהים ובמסיבה ראיתי את טראמפ. הוא ניגש אליי ואמר לי 'את הבחורה הכי יפה פה. ידעתי שיש מישהו שקוראים לו דונלד טראמפ והוא המפיק של התחרות והוא בא לדבר איתי ואמר לי את יפייפיה את הבחורה הכי יפה ואקזוטית כאן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן