רוסלנה רודינה על הפרידה מאייל גולן "הקשר בינינו הוא רק על העניינים של יאן"


רוסלנה רודינה התראיינה לראשונה על הפרידה מאייל גולן, רגע אחרי שהדוגמנית וכוכבת "הישרדות" חזרה מאוקראינה וונציה לאחר שהצטלמה לקטלוג של שמלות כלה, היא החליטה להתראיין ולספר מה מצבה מאז הפרידה מגולן.

רוסלנה רודינה השתתפה בהשקה אמש וסיפרה על היחסים שלה עם גולן מאז הפרידה "הכל באמת בסדר. יש לנו ילד מדהים, ואנחנו מתעדכנים בגידול שלו ובכל מה שקורה ביחד. הכל טוב. הקשר בינינו הוא רק על העניינים של יאן. שם זה נגמר". עוד הוסיפה רודינה "אני רוצה להישאר בתעשייה מבחינת משחק, והגשת תכניות. חזרתי לפני יומיים מאוקראינה, שם צילמתי את 'הטוב מכולם'. היה לי כיף להתנסות בהנחיה ובכל מה שקשור לטלוויזיה. אין ספק שמשחק זה הכיוון שלי", ומה לגבי העונה החדשה של הישרדות? רודנינה אמרה: "אני אצפה בפרקים"

ימים ספורים אחרי הפרידה, הצדדים עקצו זה את זה ברשתות החברתיות, רוסלנה שינתה את הסטטוס שלה באינסטגרם וכתבה "ביום שתסתכל יותר מדי למעלה יהיה מישהו שינסה להפיל אותך למטה. חבל שאנשים נוטים לאבד דברים רק בשביל להבין שיש להם ערך רב עבורם" אייל לא נשאר חייב וצחקק על הפרידה באחד מהמופעים שלו. במקביל רודינה חזרה לדירה של ברמת גן, אבל גולן הציע לרודינה לגור בדירה ברחובות על חשבונו.

בראיון נוסף אמרה רודינה "יש לנו ילד משותף והוא הכי חשוב כרגע" ומה לגבי החיים החדשים שלה? רודינה ממשיכה בקרירה שלה במשחק ודוגמנות ולא נותנת לפרידה המדוברת להשפיע על החיים החדשים שלה ללא גולן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן