הזוג שלא ניצח: אביבה תבורי פורשת בגלל אלימות מילולית


לפני קצת יותר משבוע ספרנו לכם על התוכנית החדשות שמתחילות להצטלם כמו "זוג מנצח VIP", "היחידה" ו"המירוץ למיליון". היום נודע שזוג אחד בריאליטי של ערוץ 10 החליט לפרוש מהתחרות בגלל אלימות מילולית. ערן, בן הזוג של אביבה תבורי קילל אותה ואיים עליה מול המצלמות.

בשבוע שעבר ספרנו לכם על מספר תוכניות שהחלו את הצילומים שלהם, בריאליטי של ערוץ 10 מתרחשת דרמה גדולה. בין המשתתפים בריאליטי אפשר למצוא את דנית גרינברג ואליאב אוזן, השחקן ג'ובאני רוסו ואשתו. וגם את כוכבת "איט גירלז", דנה זרמון ובעלה גיא ביטון. אביבה וערן החליטו לפרוש מהתחרות שבוע אחד לפני גמר התוכנית. גורמים בתעשייה סיפרו לבנאל תבורי שאימו, אביבה סובלת ומושפלת מול המצלמות.

תבורי שלח מספר הודעות לאימו בשביל להבין מה קורה בווילה המצולמת. בהמשך הוא דורש מאביבה לפרוש מהתכנית, בטקסט אחר שכתב לה הוא אמר "את מביישת את הילדות שלך" והוסיף: "את מאפשרת לבן זוגך לרדות בך ולקלל אותך מול המצלמות." הזוגות, סגורים בווילה בהרצליה כבר כמעט חודש ימים, הם עוברים משימות שונות שבוחנות את הזוגיות שלהם בתוך תוכנית ריאליטי.

גמר התוכנית יתקיים בשבוע הבא, אבל אביבה החליטה לפרוש רגע לפני הגמר. כרגע לא ברור אם אביבה וערן נפרדו אבל מה שבטוח שמצפה לכם לא מעט אקשן בעונה החדשה של "זוג מנצח VIP". כרגע נצטרך להמתין עד שהעונה החדשה תעלה בערוץ 10 בשביל להבין על מה כל הבלאגן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן