אלין לוי חושפת את הסוד הגדול


משתתפת העונה השנייה של "האח הגדול" שינתה כיון בחייה, היא לומדת משחק כבר מספר שנים. עכשיו היא החליטה לעלות יצירה שאמורה לעזור לנשים שעברו תקיפה מינית. בעבר אלין עברה נסיון אונס שהשאיר אותה מצולקת.

לפני כארבע שנים פרסמנו באתר על נסיון אונס של אלין לוי. השחקנית שסיימה את תוכנית הרדיו שלה, חזרה עם מונית לתל אביב, אך באמצע הדרך החליט נהג המונית לחצות את הגבולות: ע"פ החשד יצא מהמונית בדרך כביש 433 ושלף את איבר מינו והתקרב לכיוונה לוי. לוי נלחצה והחלה לצעוק, ובנס היא הצליחה לברוח מהמונית. לוי רצה במהירות והגיעה למחסום עופר שהיה בקרבת מקום וזינקה על החיילים שעמדו שם והגנו עליה בזמן הזה הנהג מונית המשיך לרדוף אחריה. הנהג נעצר ונלקח לתחנת משטרת מחוז שי שם נשאל אודות המקרה.

עכשיו החליטה לוי להשתתף ביצירה שמדברת על פוסט טראומה בתקיפה מינית. כך כתבה לוי בפייסבוק "יצירת תיאטרון מחול העוסקת בפוסט טראומה לאחר תקיפה מינית. בעבודה שלנו על היצירה עלו כלכך הרבה רגשות ודרכים להתמודד, מתוקפנות והתקפי זעם עד לפחד וחוסר אונים והמטורף הוא שזה כאן סביבנו כל יום, בכל מקום, כל הזמן."

עוד הוסיפה לוי "יצירה שקוראת להעלות את המודעות לנשים שעוברות תקיפה, מעבר לתיעוד במשטרה או להכנסת התוקף לכלא במקרה הטוב, אלא מה קורה לאישה הזאת שנים אחרי. יצירה שתשנה גם לנשים וגם לגברים את התפיסות והאמונות שיש סביב ההגדרה ״הטרדה מינית״ שבדרך כלל פשוט מרחיקה לצערינו. אנחנו מלאות ברצון מהלב לפתוח קהילה שמדברת על הנושא בפתיחות אנחנו רוצות ליצור קשר עם עמותות , מרכזי סיוע, לעזור ולתרום נשמח לקבל כל עצה, איש קשר או מכר שלדעתכם יכול לעזור ולשלוח את היצירה שלנו לכמה שיותר אנשים"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן