השבט אמר את דברו: הכירו את משתתפי "הישרדות" 2017


17 שורדים יתחרו ביניהם על מיליון שקלים במשך 46 ימים, הם ישרדו את הרעב, את המשימות והגשם, ילמדו איך להבעיר אש, ייכרתו בריתות ויפכרו אתם. מי יהיה השורד האחרון? רגע לפני שהעונה החדשה עולה לאוויר – תכירו את השורדים.

התגעגעתם לימים שדנה ברגר ורוסלנה רודינה נלחמו על פסלון החסינות? אז אתם יכולים לשכוח מהימים האלה, כי העונה החדשה של "הישרדות" מתחילה בדיוק בעוד 9 ימים עם שורדות לוהטות בביקיני. העונה החדשה תשודר החל מה-20 במאי ברשת, ערוץ 2. במהלכה יתמדדו 17 שורדים שנשלחו ללב האוקיינוס השקט אל עבר רצועת האיים, פאלאוון שבפיליפינים. ב-46 הימים הם ילחמו בתנאים הקשים ואחד בשני עד הגמר בו השורד האחרון יגרוף הבייתה מיליון שקלים. לפני כשבועיים פרסמנו פרטים על הרומנים שיתפתחו על האי, בין השורדת מעיין אדם ושגיא ברייטנר. הרומן השני שייך לשורדים אלון ששון בן וניקול וורד. עכשיו הגיע הזמן שתכירו אותם.

טניטה פבר, 39, מאמנת הרזיה, אשקלון
בגיל 12 עלתה טניטה לארץ מאוקראינה. היא הייתה ילדה בעלת עודף משקל לשני הורים ספורטאים. הוריה ובמיוחד אביה, הכריחו אותה להתאמן וכשהתבגרה כבר החלה לאמן בנות ולהעביר להן את תורתה בתזונה. טניטה ידועה בשיטותיה הנוקשות והמחמירות עם המתאמנות שלה. היא מגיעה להישרדות כדי לבדוק האם תעמוד במה שהיא דורשת מהתלמידות שלה.

רז זהבי, 45, פרשן ספורט, תל אביב
בטח היה קשה לכם לפספס את החיקוי של רז זהבי, כדורגלן עבר ופרשן ספורט ישראלי בתכנית "בובה של לילה". זהבי מסקר בעיקר את הליגות הנמוכות בארץ, הוא מכור לכל ענף ספורט ומגדיר את עצמו כאסטניסט.

אלון ששון, 30, ג'ודוקא בדימוס ומאמן ג'ודו בהווה, תל-אביב
כן, אם השם שלו נשמע לכם מוכר זה בגלל שאלון הוא אחיו של אורי ששון, זוכה מדליית ארד בג'ודו. כמו אחיו, גם אלון היה בעברו ג'ודוקא, אלוף אירופי ואלוף ישראל בג'ודו שמונה פעמים. לפני שנים אחדות החליט לפרוש מתחרויות והחל לאמן ילדים. ל"הישרדות" הוא הגיע אלון כדי להוכיח שהוא לא רק "אח של".

בר זומר, 23, דוגמנית ואושיית אינסטגרם, חיפה
לפני 3 שנים, לאחר שסוכן דוגמנות ניגש אליה במסיבה, החלה דריכת הרגל הראשונה של בר זומר בעולם הדוגמנות. מאז היא קוטפת קמפיינים בזה אחר זה תוך כדי שהיא מטפחת חשבון אינסטגרם עם למעלה מ70,000 עוקבים. בר מגיעה להישרדות במטרה להראות לכולם שהיא לא רק פנים יפות.

ניקולה וורד, 23, דוגמנית, קיבוץ עמיר
ניקולה גדלה בגליל העליון והתחנכה על ערכי הקיבוץ. כשהייתה נערה עזבה את הלול והרפת והחלה בקריירת דוגמנות. לצורך השתתפותה ב"הישרדות", היא יורדת ממסלול הדוגמנות, נפרדת מתיק האיפור ומנסה להתקדם בשטח כשורדת.

רז ניסים כהן, 25, שחקן כדורסל ומאמן כושר אישי, תל אביב
בגיל 16 החל רז את קריירת הכדורסל שלו ופרץ לתודעה הציבורית כשהתפרץ לראיון טלוויזיוני של שחקן ה-NBA נייט רובינסון והזמין אותו למשחק כדורסל אחד על אחד. הסרטון הפך לויראלי ושודר בתכניות הבידור הגדולות בארצות הברית.

דניאל אביסריס, 24, מלצרית, קריית חיים
דניאל היא בחורה מלאת אנרגיות וחייכנית. היא נולדה וגדלה בקריית חיים, ושירתה בצבא כמ"כית ורס"רית. חלומה הגדול הוא להיות שחקנית מצליחה ו"הישרדות" יכולה בהחלט להיות מקפצה טובה עבורה.

עדי ברגר, 24, אדריכלית ומורה מחליפה, ירושלים
עדי נולדה וגדלה בירושלים. היא בחורה דומיננטית וטוענת שהייתה הכבשה השחורה של המשפחה. ל"הישרדות" היא מגיעה בעיקר בשביל מטרה אחת – למצוא חתן.

אמיר פחר, 26, בעל חברת הייטק, תל אביב
אמיר למד מנהל עסקים, עבד בגוגל וכיום בעל חברת הייטק. הוא אדם מחושב שמחזיק בסוד גדול. כאחד שמעיד על עצמו כאסטרטג שרואה כמה צעדים קדימה לפני כולם, הוא מגיע אל "הישרדות" כי הוא בטוח שזה המשחק האולטימטיבי עבורו.

ענבר פיניאבסקי, 28, מתמחה לעריכת דין, גבעתיים
ענבר נולדה למשפחה דרום אמריקאית, חמה ותוססת. היא מעידה על עצמה כבחורה ווכחנית ושוחרת צדק וזאת גם הסיבה שבגללה החליטה לעסוק בעריכת דין. היא מגיעה אל "הישרדות" כדי להוכיח לכולם שאפשר לשחק את המשחק עם כנות מלאה, הרבה רגש וללא כל תככים ומזימות. קצת תמימה, לא?

מסגנאו מנגיסטו, 30, טבח בסינמה סיטי, מעלה אדומים
מסגנאו עלה לארץ בגיל 10 מאתיופיה. בעקבות סיפור משפחתי לא פשוט, הוא מצא את עצמו מחנך, מגדל ומשמש כמודל לחיקוי לששת אחיו. כמי שחש על בשרו מה היא הישרדות אמתית, הוא יוצא למסע חדור מטרה להיות השורד האחרון.

יוסי בובליל, 36, איש מכירות ונדל"ניסט לשעבר, נתניה
איש חיי הלילה גדל והתחנך בנתניה, וכשהתבגר החליט לנסות את מזלו בעיר הגדולה, ניו יורק. שם עבד כאיש מכירות ובנדל"ן ונהנה מכל רגע. לאחר 16 שנים יוסי חזר לישראל, הכיר את אביגיל, נערת ישראל לשעבר, והשניים התארסו.

ורד ספיבק, 46, תל אביב
ורד נחשבת לאחת המאפרות הבולטות והמצליחות מזה 20 שנה. היא נשואה לאלי ניסן, נגן להקת "פורטרט" לשעבר ויש להם שלושה ילדים. לאחר קריירה ענפה בתחום האיפור, היא החליטה להניח את מברשות המייקאפ בצד ולבוא ל"הישרדות" טבעית וללא מסכות.

מעיין אדם, 29, הדוברת לשעבר של מירי רגב, פתח תקווה
בגיל 18 מעיין החליטה שהיא רוצה לעשות משהו משמעותי בצבא, ושירתה כקצינה בדובר צה"ל. מאז עסקה כדוברת של שאול מופז, זאב אלקין ועד לאחרונה גם הייתה הדוברת של מירי רגב. אחרי ששרדה בזירה הפוליטית, מעניין יהיה לגלות האם תצליח לשרוד גם על האי.

שגיא ברייטנר, 23, אמן ביט בוקס ודוגמן, קיסריה
אושיית הרשת וכוכב הביט בוקס גדל בתור ילד שמן ודחוי חברתית. כשהיה בצבא, החל להתאמן והפך לגבר חתיך. אחרי שפירסם סרטון שלו עושה ביט בוקס הוא הפך בן רגע לכוכב ילדים ורשת, מנהל קריירת דוגמנות מצליחה, ויש לו מאות אלפי עוקבים בפייסבוק ובאינסטגרם. האם הוא יהפוך לכוכב גם באי?

מיכל פוקס, 34, עובדת במכירות ומאמנת כושר, תל אביב
מיכל בחורה בעלת בטחון עצמי גבוה שלטענתה תעשה הכל כדי להשיג את מבוקשה. בנוסף לעבודתה במכירות וכמאמנת כושר, היא גם אמא במשרה מלאה לילד בן ארבע. היא מעידה על עצמה כבבחורה פייטרית שלא מוכנה לוותר.

נתנאל (נתי) שדה, 39, מפקח טכני, מושב נהורה
נתי חובב כדורגל ושירה עברית ומכנה את עצמו "ערס פואטי". יש לו בן יחיד מנישואים קודמים שעבורו הוא כל עולמו. נתי נחוש להגיע עד הגמר ולהרגיש פעם אחת שעשה משהו מתחילתו עד סופו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן