אייל גולן ורוסלנה רודינה מעכלים את הפרידה


פרודים ומאושרים: אייל גולן ורוסלנה רודינה מנהלים את הפרידה שלהם בצורה מסודרת, השניים הגיעו להסכמה על הסדרי הראייה של בנם המשותף. בסוף השבוע האחרון רוסנלנה בילתה עם יאן, ובמהלך השבוע הקרוב אייל ישמור על יאן בזמן שרוסלנה תטוס לצילומים מעבר לים.

אייל גולן ובת זוגו לשעבר רוסלנה רודינה לא נותנים לפרידה המדוברת שלהם להשפיע על החיים החדשים שלהם, בסוף השבוע האחרון השניים פרסמו ברשתות החברתיות תמונות מאושרות במיוחד. במהלך יום שבת האחרון, יממה לפני שרודינה טסה לעבודת דוגמנות מעבר לים, היא פרסמה מספר תמונות עם בנה יאן בחשבון האינסטגרם שלה, לאחר שבילתה עמו על פי הסדרי הראייה שנקבעו בינה לבין הזמר המפורסם.

גולן העביר את סוף השבוע באימונים בחדר הכושר, ובשבת הוא נפגש עם החברים הקרובים במיני מסיבה פרטית – ביניהם אופירה אסייג, פרשני הספורט חיים רביבו, ג'ני צ'רוואני מ"הישרדות", איציק זוהר, אייל ברקוביץ'. הגולשים שעוקבים אחרי גולן באינסטגרם ועדין לא מוכנים להשלים עם הפרידה המתוקשרת, הגיבו לגולן על התמונות "רוס חסרה", עוקבת אחרת הוסיפה: "רק רוסלנה חסרה שם". אפילו בחשבון האינסטגרם של רוסלנה נכתב "בבקשה תחזרו אייל חסר בתמונה עם יאן"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן