אליעד כהן, הישראלי שמשתתף ב"הישרדות" ספרד איבד הכרה והתעלף


אליעד כהן, גיי אייקון ישראלי שהפך בשנים האחרונות לאחד המפורסמים הגאים ביותר בעולם. משתתף בעונה החדשה של "הישרדות VIP" בספרד. כהן נפצע בידו והתעלף במהלך הפרק האחרון ששודר בריאליטי. חבריו לשבט הצילו אותו מטביעה.

לפני שבועיים עלתה לאוויר הגרסה הספרדית של "הישרדות" ובה יש נציגות גאה ישראלית, אליעד כהן משתתף בעונת ה־VIP של "הישרדות" בספרד: כהן שנחשב לאחד מהאייקונים הבולטים של הקהילה הגאה בעולם, מככב בריאליטי המדובר. בפרק האחרון ששודר במהלך משימה, כהן היה צריך לשרוד כמה שיותר זמן מתחת למים בשביל לזכות בפסל החסינות, כהן אכן הצליח לעבור את כל חברי השבט ולזכות בחסינות, אבל מספר רגעים אחרי שעלה מהמים, התעלף ונפל חזרה לתוך המים. צפו בסרטון

החברים של כהן לשבט, הרימו אותו ברגעים שאיבד הכרה וכעבור מספר שניות של דרמה אליעד חזר לעצמו. אבל כאן הדרמה לא נגמרת, במשימה נוספת בריאיליטי אליעד התחרה בתחרות חבלים וקרע שריר או גיד בזרוע וקיבל טיפול רפואי על האי. אם אתם עדין לא מכירים את כהן אז כדי שתדעו שהוא הישראלי המדורג במקום השלישי בכמות העוקבים באינסטגרם, אחרי בר רפאלי וגל גדות, והוא כבר חצה את מיליון העוקבים. כרגע ההצלחה והפרסום הגדול שלו הוא בספרד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן