אייל גולן "אני לא האבא בהריון של שרית חדד"


הזמר אייל גולן התראיין לתוכנית של ירון אילן בערוץ 24 והגיב לשמועות על שרית חדד "כבר טענו שאני אבא של הבן של שרית חדד" ועל הסערה על הופעתו ביום העצמאות: "אני לא היחיד שמרוויח את הסכום הזה, רק עלי מדברים"

אייל גולן התראיין לערוץ 24 על הפרידה מרוסלנה רודינה ועל השמועות שהוא האבא של הבן של שרית חדד. "יש רגעים שאני אומר לעצמי, אם לא אמא שלי והילדים, עם כל האהבה שלי למדינה הזאת, אני אורז ונוסע" על הסערה וההפגנות נגד הופעתו בחיפה "אני לא היחיד שמרוויח את הסכום הזה, אבל רק עלי מדברים, אני היחיד שמופיע ביום העצמאות, אף זמר לא מופיע ביום העצמאות, כולם יושבים בבית ורק אני היחיד שמופיע, אבל אני כבר חי עם זה"

https://www.youtube.com/watch?v=oC-VJJErkE0

בהמשך הראיון אמר גולן על התחושה שרודפים אותו בגלל שהוא מפורסם "זאת לא שאלה, בכל מה שקשור אלי מחפשים וימשיכו לחפש אותי. יש רגעים שאני אומר לעצמי, אם לא אמא שלי והילדים, עם כל האהבה שלי למדינה הזאת, אני אורז מזוודות ונוסע. לא נשאר פה דקה. כשאנשים כותבים, הם צריכים להבין שיש בנאדם מאחורה, ויש לו ילדים. נכנסים לי לתוך הקרביים".

לקראת סוף הראיון התייחס גולן לשמועות על מותו ועל השמועה האחרונה שהפרידה מרוסלנה היא בגלל שהוא הכניס את הזמרת שרית חדד להריון "בשנתיים האחרונות עברתי כבר ארבעה פוסטים שטענו שאני מת, פעם אחת שירו בי, שתליתי את עצמי ושאני האבא של הבן של שרית חדד"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן