עשרות תלונות במשטרה נגד אמיר חצרוני: האם הוא נרצח?


עשרות אזרחים הגישו בימים האחרונים תלונות במשטרה נגד אמיר חצרוני בעקבות פוסט שכתב על חללי צה"ל. חצרוני הגיב בפוסט חדש "בישראל – למי שלא חושב ש"כל הכבוד לצה"ל אסור לדבר, ובקרוב כנראה יהיה גם אסור לחיות". בשעות האחרונות הופצה שמועה שאמיר חצרוני נרצח מחוץ לביתו.

האם אמיר חצרוני נרצח? בשעות האחרונות הופצה שמועה בווטסאפ שחצרוני נרצח מחוץ לביתו, השמועה המדוברת מעוררת גלים ברשת, כרגע מדובר רק בשמועה. ביומיים האחרונים עשרות גולשים הגיעו למספר תחנות של משטרת ישראל במספר ערים והגישו נגדו תלונה. האם המשטרה תעצור את חצרוני? הפוסט המדובר שעורר סערה בפייסבוק וקיבל כ-14 אלף תגובות. בפוסט כותב חצרוני "לכבוד יום הזיכרון המתקרב קפצתי להר הרצל לצלם סרטונים משעשעים על חללי צה"ל. בשנים קודמות צחקתי בעיקר על אהבלים שהתנדבו לצנחנים במקום ללכת לקב"ן להוריד פרופיל ל-21 וגמרו בתוך ארון, כמו המתאבד המפורסם רועי קליין ז"ל שבמותו ציווה לאשתו את הרב לוינשטיין. השנה אתייחס גם לג'ובניקים, שהאמינו שאם הם ישרתו באפסנאות ולא בקרבי הם יישארו בחיים – אבל טעו"

עוד הוסיף חצרוני "הצעתי את הסרטונים לתאגיד, מתוך מחשבה נאיבית שהשידור הציבורי הוא המקום הראוי ליצירת מופת על היתרונות והחסרונות שבהשתמטות, אבל הם לא הסכימו לדבר איתי. קצת חבל, אבל לא נורא כי תוכלו לראות את הסרטונים כאן בימים הקרובים – בלי דמי מנוי ובלי פרסומות. יצא מצחיק אש, אז יש למה לחכות. בתמונה: אני מחייך במהלך הצילומים ליד קברים של חללי מלחמת ששת הימים".

הפוסט של חצרוני הביא לעשרות תלונות במשטרה נגדו ואף לריסוס מחוץ לביתו תחת הכיתוב "חצרוני הזבל". כך כתב חצרוני מוקדם יותר בפייסבוק "חשבתי לא מעט איך ואם להגיב ל"ביקורת" שספגתי על דבריי הלגיטימיים בנוגע לחללי צה"ל. התחושה החזקה היא שאני מדבר עם חיות. עם חיות לא מדברים, אלא כולאים בכלוב. אם לאחרוני הישראלים שטרם עזבו לברלין והשאירו את המדינה לחיות עם זכות הצבעה לכנסת יש ספק שאני צודק – תסתכלו בשער הכניסה של ביתי. באירופה ונדליזם כזה לא היה קורה, כי באירופה חיים בני אדם שמבינים שמהות הדמוקרטיה היא לאפשר גם למי שדעתם שונה להתבטא. בישראל – למי שלא חושב ש"כל הכבוד לצה"ל אסור לדבר, ובקרוב כנראה יהיה גם אסור לחיות. לכן, אני סבור שמדינת ישראל – או לפחות מה שיצא מהמדינה הזו בחלוף 70 שנה מהקמתה – זו בושה לאנושות, ומקומה בפח הזבל של ההסטוריה. זו דעתי, ולעולם לא אהסס לומר אותה."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן