קורע את הלב: הצילום האחרון של אמא ובנה הגוסס


מייקל קנט בן ה-22 עשה טעות אחת שעלתה לו בחיו, בשל מצבו הרפואי הוא החליט לקחת משככי כאבים, פעם אחת בלבד – אך אותה הפעם הפכה אותו לגוסס וגרמה למותו.

אימו של מייקל קנט בן ה-22 שהלך לעולמו, פירסמה בפייסבוק תמונה מצמררת שמתעדת את הרגעים האחרונים שחלקה עם בנה בבית החולים, דקות לפני מותו. מייקל קנט הקנדי נפטר לאחר שנטל מנת יתר של משכך כאבים קטלני בשם "פנטניל".

אמו של מייקל שרי, כתבה בפייסבוק שבנה לא היה מכור לתרופה אלא עשה טעות שעלתה לו בחייו, כשנטל אותה פעם אחת בלבד. כך כתבה בפייסבוק "אני רוצה שכולם ידעו שבני מייקל נטל מנת יתר של פנטניל", כתבה האם לצד התמונה. "בני לא היה מכור, הוא עשה טעות שעלתה לו בחייו. אני רוצה שכולם יהיו מודעים למגפה שמתחוללת כעת, והורגת 5-7 אנשים מדי יום בכל עיר בקנדה. זה יצא משליטה ואין דרך להגן על הילדים שלנו – חוץ מלהזהיר אותנו מהסכנות שכרוכות בשימוש בתרופות כיום."

בהמשך הפוסט הוסיפה "איבדתי את בני בגלל הטרגדיה הנוראית הזו, ואני רוצה לגרום להורים להבין שזה יכול לקרות לכל אחד שמחליט לגעת במשהו שאפשר גם לשאוף דרך האף. פנטניל היא הרוצח מספר אחת בקנדה, והיא לוקחת את ילדינו ואהובינו. בבקשה שתפו את הפוסט הזה עם משפחתכם וחבריכם כדי לעזור למנוע טרגדיה נוספת".

הפוסט שפירסמה בפייסבוק קיבל יותר מ-34,000 לייקים ויותר מ-104,000 שיתופים – אימו הוסיפה לפוסט תמונה קורעת הלב שצולמה שעות ספורות לפני שמייקל נותק ממכשירי ההנשמה. בעקבות הפוסט התראיינה אימו למגזין בריטי, שם סיפרה קנט כי בנה נפגש עם אדם שאמר לו שיש לו "הרואין חזק" – ולאחר מכן השניים נטלו את התרופה יחד בשירותים של חנות. עוד הוסיפה "האדם השני איבד את הראש והשאיר את בני בשירותים", אמרה. "20 דקות מאוחר יותר, הוא כבר פחד לחזור לבדוק מה קורה עם הבן שלי, אז הוא ביקש מבעל החנות לפתוח את דלת השירותים – ואז הם מצאו אותו. השפתיים שלו כבר היו כחולות, וכשהגיע האמבולנס כבר היה לו דום לב".

בהמשך הראיון היא חושפת כי הרופאים אמרו לה שמותו של בנה נבע ככל הנראה ממנת יתר שבנה לקח – משכח כאבים בשם פנטניל. "הרופאים עשו לי מקום על המיטה כדי שאוכל לשכב ליד בני ולדבר אליו. אמרתי לו שאני עדיין גאה בו. זה היה אחד הדברים הכי קשים שהייתי צריכה להתמודד איתם. אלה היו הימים הגרועים ביותר בחיי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן