אמיר חצרוני בלי גבולות "קפצתי לקברים של חללי צה"ל"


רגע לפני יום הזיכרון פרופסור אמיר חצרוני פרסם בפייסבוק פוסט בו הוא שוב עובר את כל הגבולות, חצרוני כתב על הנסיעה שלו להר הרצל בירושלים כדי "לצלם סרטונים משעשעים על חללי צה"ל". הגולשים הגיבו "מתי אלוהים ישלם לך כבר?"

זאת בטח לא הפעם הראשונה בה פרופסור אמיר חצרוני עובר את הגבולות כשהוא מפרסם פוסטים מזעזעים על חיילי צה"ל, מזרחיים ובכלל. מוקדם יותר העלה חצרוני פוסט לפייסבוק, בו סיפר לגולשים על הנסיעה שלו להר הרצל שבירושלים, הפעם חצרוני החליט לצלם סרטונים פרובוקטיביים ליד קברי חללי צה"ל, לרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, שיחול בשבוע הבא.

כך כתב חצרוני בפייסבוק "לכבוד יום הזיכרון המתקרב קפצתי להר הרצל לצלם סרטונים משעשעים על חללי צה"ל. בשנים קודמות צחקתי בעיקר על אהבלים שהתנדבו לצנחנים במקום ללכת לקב"ן להוריד פרופיל ל-21 וגמרו בתוך ארון, כמו המתאבד המפורסם רועי קליין ז"ל שבמותו ציווה לאשתו את הרב לוינשטיין. השנה אתייחס גם לג'ובניקים, שהאמינו שאם הם ישרתו באפסנאות ולא בקרבי הם יישארו בחיים – אבל טעו"

עוד הוסיף חצרוני "הצעתי את הסרטונים לתאגיד, מתוך מחשבה נאיבית שהשידור הציבורי הוא המקום הראוי ליצירת מופת על היתרונות והחסרונות שבהשתמטות, אבל הם לא הסכימו לדבר איתי. קצת חבל, אבל לא נורא כי תוכלו לראות את הסרטונים כאן בימים הקרובים – בלי דמי מנוי ובלי פרסומות. יצא מצחיק אש, אז יש למה לחכות. בתמונה: אני מחייך במהלך הצילומים ליד קברים של חללי מלחמת ששת הימים".

הגולשים שנחשפו לפוסט של חצרוני לא נשארו אדישים והגיבו לו תגובות קשות "אתה אדם חסר כל גבול" מגיב אחר הוסיף "מתי אולהים ישלם לך כבר?" גולש אחר כתב "הגזמת עכשיו בטירוף. יש גבול גם להומור שחור. גם לדמוקרטיה וחופש הביטוי יש גבול". אבל אם חשבתם שהכל יעבור גם הפעם לחצרוני חלק אז תחשבו שוב. לפורטל עומרי חיון נודע שדקות אחרי שסיים חצרוני לצלם את הסירטונים על הקברים, הוא חטף אגרוף בפנים כשבא לעזוב את בית הקברות לחללי צה"ל בהר הרצל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן