יאללה סולחה! אייל גולן ועומרי חיון ביטלו את התביעות


אתמול נחתם הסכם פשרה בין הזמר אייל גולן לבעלים של פורטל עומרי חיון, התביעות הוסרו מבית המשפט והצדדים הגיעו להבנות והתפייסו. הפרטים התפרסמו באתר אייס ובאתר NRG.

כך פורסם אתמול באתר "אייס": הזמר אייל גולן והבלוגר עומרי חיון יסירו את התביעות ההדדיות שהגישו זה נגד זה, ויסיימו את הסכסוך ביניהם – כך סוכם במסגרת הסכם פשרה והליך גישור שנחתם בימים האחרונים. פרטי ההסכם חסויים, ואולם נראה כי השניים ויתרו על הדרישה ההדדית שדרשו זה מזה לפיצוי כספי גדול.

עם התפצצותה של פרשת הקטינות לפני כ-3 שנים, כאשר שמו של הזמר היה אסור בפרסום בצו, החליט חיון לפרסם את שמו של הזמר. בהמשך הגיש גולן תביעה נגד הבלוגר בסך 300 אלף שקלים, וטען לנזק של מיליונים. לאחר מכן הגיש חיון בתביעת נגד בטענה כי גולן כינה אותו בעמוד הפייסבוק שלו "ילד כאפות", מה שהוביל גולשים לאיים עליו. לאורך השנים התקיימו מספר דיונים בבתי המשפט, ולאחרונה גובש הסדר עליו חתמו כעת הצדדים.

בהסכם הגישור נמסר כי פרטיו חסויים, אבל הצדדים הגיעו להבנות והתפייסו, וזאת כדי להשאיר את הסכסוך מאחוריהם. עוד הוחלט כי הצדדים יגישו בקשה למחיקת תביעה והחזר אגרה, ללא צו להוצאות. הסדר פשרה זה למעשה ממצה את הטענות של הצדדים ומהווה סילוק מלא של כל הטענות שהיו זה נגד זה מאז החלו ההליכים המשפטיים.

בתיק טיפלו מצידו של עמרי חיון עורכי הדין אורון שוורץ, יוגב נרקיס ואופירה סמבל. השלושה הביעו סיפוק רב מהתוצאה ובירכו על סיום הפרשה. את אייל גולן ייצגו עו"ד שי אליאס וליזי דללי.

באתר NRG פורסם "עו״ד שי אליאס המייצג את אייל גולן מסר נוסח מעט שונה ״טרם נחתם הסכם גישור. אכן התקיים הליך גישור, אשר פרטיו חסויים במסגרתו הגיעו הצדדים להבנות, התפייסו והחליטו לפתור את הסכסוך בדרכי שלום ולהותירו מאחוריהם״

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן