ערוץ 22 נסגר: האח הגדול תרד מהמסך?


בעוד כחצי שנה הטלוויזיה בישראל תעבור שינוי משמעותי, ערוץ 22 וערוץ 10 יסגרו והזכייניות שמשדרות כיום בערוצים האלה יעברו לערוצים חדשים – "קשת" תעבור לערוץ 12 "רשת" תעבור לערוץ 13 וערוץ 10 יעבור לערוץ 14.

רגילים לזפזפ בשלטים בין ערוץ 10 לערוץ 22? חוק חדש מאלץ את הערוצים להתפצל ולעבור לשידור של 7 ימים. המכרז על אפיקי המספרים של הערוצים החדשים של הזכייניות קשת ורשת, וערוץ 10 הסתיים אתמול. קשת שעד לפני כחודש הייתה המפיקה הרשמית של "האח הגדול" זכתה באפיק 12, רשת שתשדר בעוד מספר חודשים את "האח הגדול" קיבלה את אפיק 13 וערוץ 10 עוברים לאפיק 14.

חלוקת האפיקים נקבעה לפי הסכום הגדול ביותר שהציעו הזכייניות, קשת הציעה סכום של 25 מיליון שקל עבור הפיק 12. רשת הציע סכום של 7.7 מיליון, וערוץ 10 ישלמו 1.54 שקלים בלבד. השידורים באפיקים החדשים יתחילו ב-1 בנובמבר 2017.

אביחי אוחנה, הזוכה האחרון של "האח הגדול" בערוץ 22.

מרשת נמסר: "'רשת" ובעלי מניותיה שמחים ונרגשים על האופק שניתן היום עם פרסום מספר הערוץ שיוביל את 'רשת' בשנים הבאות. ערוץ 13 יהווה למעשה את הבית החדש של מותגי הטלוויזיה המובילים: 'הישרדות', 'המירוץ למיליון', 'האח הגדול', 'אקס פקטור', 'דה וויס', 'נבסו', 'המדרשה', 'משחקי השף', 'המערכת', 'אבודים', 'מהפיכה במטבח', ועוד. אנו נרגשים לקראת המעבר לשדר 7 ימים, ושמחים על הבית החדש למותגי הטלוויזיה המנצחים, ליוצרים המקוריים, לטאלנטים המובילים ולחברת החדשות אשר מובילה את סדר היום בישראל, איתם נמשיך בעשייה המתמשכת והבלתי מתפשרת כדי להוביל את שוק הטלוויזיה של ישראל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן