תוצאות הSMSים בהצבעה לגמר האח הגדול "הכי צמוד אי פעם"

הסוף
מקורבים להפקת "האח הגדול" מספרים לפורטל עומרי חיון שמאז עונתה הראשונה של התוכנית לא היו ההצבעות כל כך צמודות "בכל רגע מאז פתיחת ההצבעה, 3 המתמודדים מתחלפים במקום הראשון"

בעונה הראשונה ששודרה ב-2008 קיבלה שפרה קורנפלד כ-1,007,221 קולות, למקום השני הגיע יוסי בובליל, שזכה ב-704,942 קולות. בסך הכל נשלחו לתוכנית הגמר למעלה מ-2 מיליון הודעות sms. בעונות שאחרי הפקת התוכנית הפסיקה לפרסם את מספר ההצבעות. אבל עכשיו גורמים בהפקת "האח הגדול" מספרים שהקרב על המקום הראשון מתחלף בין שלושה דיירים כל הזמן.

חשיפה

נכון לתוצאות ההצבעה היום (שני) עד לשעה 11 בבוקר שני גולדשטיין מובילה עם 410 אלף הצבעות, אביחי אוחנה צמוד לגולדשטיין עם 390 אלף הצבעות. במקום השלישי כרגע חיים שועי עם 374 אלף הצבעות. שרון גל יחסית מפתיע עם 360 אלף הצבעות. מעיין אשכנזי במקום האחרון עם 195 אלף הצבעות. חשוב לציין שבערב הגמר עצמו המתמודדים מקבלים את מרב ההצבעות והנתונים משתנים. גורמים בהפקה אמרו לפורטל עומרי חיון "כל כמה דקות המקום הראשון השני והשלישי מתחלפים – לא היה גמר כל כך צמוד". לתוצאות האמת הקליקו על המשך הכתבה

לפי סקר פורטל עומרי חיון הקרב על המקום הראשון מאד דומה למצב ההצבעות ב-SMS. כרגע מוביל אביחי אוחנה עם 27 אחוז, מיד אחריו שני גולדשטיין עם 26 אחוז חיים שועי עם 22 אחוז, שרון גל עם 14 אחוז ואחרונה, מעיין עם 11 אחוז. מי יהיה הזוכה הגדול? בפעם הראשונה אפשר להגיד שבאמת הכל פתוח.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן