כוכב הריאליטי שהתמכר לחומרים קשים

Running blurry paramedics team with stretcher and ambulance car
אחד מכוכבי הריאליטי הבולטים והצעירים שמוכרים לנו ממסך הטלויזיה הביתי, אושפז בשל התדרדרות מצבו הרפואי בעקבות התמכרותו לחומרים קשים.

לצערנו זה אמנם לא מקרה חדש או מפתיע בתעשייה, אבל נראה כי כוכב הריאליטי שבידר וכבש אותנו בשבועות האחרונים, במסך ערוץ 2, הצליח להסתיר היטב מהקהל בבית את מצבו הרפואי ואולי גם הנפשי. מדובר בתקרית שזעזעה את מכריו ואנשי התעשייה. מצבו של אותו כוכב התדרדר לאחר צריכה כבדה של אלכוהול וסמים. לפי טענותיהם של מקורביו, זו בהחלט לא הפעם הראשונה שהדבר הוביל לאשפוזים בבתי חולים תוך שמצבו הבריאותי מתערער. אז האם הכתובת הייתה על הקיר?

alcohol-hangover-event-death-52507[1]

ובכן, מסתבר שכן. אותם מלהקים שעשו את שיקוליהם ובחרו את הכוכב לתכנית הריאליטי, היו מודעים לעניין, אמנם הובטח להם על ידי המתמודד עצמו כי שינה את אורח החיים והפסיק לצרוך סמים ואלכוהול. בשבועות אלה הצעיר חזר להרגלים הרעים וללילות הארוכים, כך שמצא את עצמו שוב מאושפז בבית חולים בסתר כשמצבו הרפואי אינו יציב.

אמנם יקח לו זמן להבריא, אך הכוכב עובר בדיקות שגרתיות ואחותו בדרכה לארץ על מנת להצטרף לחבריו שדואגים לו בימים אלה ומנסים להחזיר אותו לאורח חיים בריא. מנגד אומרים מקורבים לכוכב הריאליטי שמדובר בכלל במחלה שלא קשורה לצריכת חומרים אסורים. אז למי אתם מאמינים?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן