סערת שי חי: 50 אלף התנתקו מערוץ 26 אלפים חתמו על עצומה

image_1451773356_9448221
יותר מ-50 אלף אנשים מכל הארץ התנתקו מערוץ 26 מאז הדחתו של שי חי, האקר מאיים על ההפקה, אלפים חתמו על עצומה ואלפים מחרימים את עמוד הפייסבוק של "האח הגדול" ואת אפליקצית אתר מאקו. מעריצים אחרים החלו לאסוף כסף לחשבונו של שי חי בשביל שיוכל לקנות דירה. פורטל עומרי חיון עושה לכם סדר בפרטים על סערת שי חי

אחרי ששי חי נאלץ לעזוב את בית האח הגדול בגלל אירוע אלים, וזגותו תניה גרבר והדייר איציק כרסנטי הצטרפו לגל הנטישה ועזבו את בית האח הגדול הסערה ברשת עולה שלב. בעמוד הפייסבוק של הריאליטי כתבו מאז ההדחה לא פחות מ-200 אלף הודעות נגד הפקת התוכנית. אתמול חשפנו לראשונה שבתוך 4 שעות הגיעו ל"הוט" ו"יס" יותר מ-20 אלף בקשות ניתוק מאזרחים שרכשו את ערוץ בשידור החי של "האח הגדול". ממידע חדש שנחשף מאז ההדחה נטשו את ערוץ 26 לא פחות מ-50 אלף מנוים. מדובר במספר עצום ונזק כלכלי אדיר להפקה.

d0

עוד נודע לפורטל עומרי חיון שמעריצי שי חי החלו במחאה נגד עמוד "האח הגדול" בפייסבוק והצליחו להוריד ממנו כ-5 אלף מעריצים ביממה האחרונה. מחאה נוספת של המעריצים היא נגד האפליקציה של אתר "מאקו" – יותר מ-2,000 אנשים הסירו אותה בגלל ההדחה של שי חי. הבוקר (שבת) ספרנו לכם על הפגנת התמיכה להחזרתו של שי חי לעונה השביעית של "האח הגדול". ההפגנה עוררה שוב סערה מחוץ לנווה אילן, כוחות משטרה הוזעקו גם הפעם לפזר את ההפגנה. שי חי ותניה גרבר עדין נמצאים בבית המלון שמחוץ לריאליטי. ואם זה לא מספיק אז הסערה סביב ההדחה ממשיכה לפגוע בזכיינית 'קשת' – מעריצי שי חי הפיצו גם חרם צרכנים על המפרסמים שמפרסמים ב"האח הגדול".

‎Posted by ‎עומרי חיון‎ on‎ שבת 12 מרץ 2016

d01

אז האם שי חי עוד עלול לחזור לבית האח הגדול? לפורטל עומרי חיון נודע שעדין לא נאמרה המילה האחרונה. כרגע תניה גרבר ואיציק כרסנטי לא יחזרו לריאליטי. ברשת מופץ גם סרטון של האקר שמאיים על יורם זק ועל 'קשת' בהחזרתו של שי חי לבית, האקר מאיים לפרוץ לערוץ 26 ולמחשבי ההפקה. בנוסף ואולי השיא של כל סערת ההדחה – היזומה החדשה, מעריצים של שי חי התחילו לאסוף עשרות אלפי שקלים לחשבונו בשביל שיכול לקנות דירה.

d055

צפו: האמהות שבוכות ללא הפסקה בגלל ההדחה של שי חי. מאז יוסי בובליל לא הייתה תופעה כזו מטורפת!

‎Posted by ‎עומרי חיון – פורטל חדשות הטלוויזיה והאינטרנט‎ on‎ שבת 12 מרץ 2016

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן