ההפקה ביטלה את ההדחה וניסתה להחזיר את שי חי, תניה ואיציק

890
אחרי הפרישה הדרמטית בעונה השביעית של "האח הגדול": שי חי, תניה גרבר ואיציק כרסנטי עזבו את הריאליטי אחרי ששי חי בעט במיצג אומנותי שהכינה המתמודדת אור סיונוב. כרגע ההפקה מבטלת את ההדחה הקרובה ובודקת מול חברת ההפקה העולמית אנדמול מה אפשר לעשות עם המשך העונה השביעית.

דרמה גדולה בבית "האח הגדול" בעקבות יציאתו של שי חי החליטה ארוסתו תניה גרבר לעזוב את התוכנית יחד עם איציק כרסנטי שהודיע על פרישה יחד עם חבריו. בעונה השביעית פרשו חמישה דיירים: פלורי אלקסלסי ושחר חפץ עזבו גם כן מיוזמתם את התוכנית.

גמר התוכנית אמור להיערך ב-6 באפריל, כרגע בהפקת התוכנית שוקלים להקדים את הגמר בשבועיים. לפורטל עומרי חיון נודע ששי, תניה ואיציק עדיין בהסגר במלון בנווה אילן בבידוד מוחלט – בהפקה בודקים עדיין עם חברת ההפקה המקורית – אנדמול מה אפשר לעשות מול העזיבה של הדיירים והעונה עצמה. לבסוף למרות ניסינות ההפקה לשכנע את תניה ואיציק לחזור לבית הם החליטו לפרוש סופית. כרגע ההדחה שתוכננה למחר (שבת) בוטלה. נותרו רק 6 דיירים בבית האח הגדול.

עומרי חיון חושף את כל האמת על המכות בהאח הגדול! לחצו פליי!

דלף: צפו בסרטון שצונזר – מכות בשידור חי! חפשו באפל ואנדרואיד את אפליקצית עומרי חיון. מי שידרג את האפליקציה 5 כוכבים יקבל את הסרטון! לצפייה לפני כולם בסרטון לחצו כאן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן