חשיפה: שי חי תקף את אור סיונוב וסולק מהאח הגדול

mmm4
פורטל עומרי חיון בחשיפה ראשונה: מכות, אמבולנסים ומשטרות בבית "האח הגדול" קטטה אלימה פרצה בין שי חי לאור סיונוב במקביל לקטטה אחרת בין המעריצים של אור ושי חי שצעקו מחוץ לבית האח הגדול. מסתמן: שי חי יסולק מהבית

עידכון- כחצי שעה לאחר הפרסום הפקת האח הגדול מפרסמת הודעה רשמית "אמש, שי חי בעט במכוון במיצג אומנותי שהכינה אור סיונוב. שי חי נקרא לחדר האח הגדול, הבין את השלכות המעשה וביקש לעזוב את הבית לאחר 86 ימים. יודגש כי בשל אזהרה קודמת שניתנה לו מוקדם יותר העונה בעקבות עבירה על חוקי הבית, שי חי היה נאלץ לעזוב בכל מקרה. בעקבות יציאתו של שי חי החליטה תניה גרבר לעזוב את הבית לאחר 61 ימים. מאוחר יותר החליט איציק שאינו מעוניין להמשיך את שהותו בבית, לאחר 33 ימים."

אתמול פורסם לראשונה בפורטל עומרי חיון על תקרית אלימה שמתרחשת בתוך הבית המצולם. לפי מידע שהגיע לפורטל אור סיונוב מאיימת על הפקת התוכנית בעיזבה מידית אם שי חי לא מודח הפעם על אלימות. התקרית החלה מקריאות בחוץ של אוהדים צופים שקראו להפסיק את החרם על המתמודד שי חי. בתגובה צעקה אור על הצועקים בחוץ מה שעיצבן את שי שבתגובה התחיל לבעוט בחפצים בבית ובובות שאור בנתה לאורך העונה. אבל השיא התרחש כששי חי זרק חפצים לכיון של אור סיונוב.

4444444

במהלך הלילה התקיימו ישיבות מיוחדות של אנשי ההפקה, ערוץ 26 צונזר ליותר מחמש שעות ולפי גורמים בהפקה מדובר באירוע אלים חמור שהקפיץ את אנשי ההפקה והנהלת 'קשת' לנווה אילן. בשיחה של הדיירים עומרי בן נתן, דודו כהן וברק אדרי שהתרחשה לפנות בוקר אמרו הדיירים "שי חי תקף באלימות פעם אחר פעם – הפעם זה הגבול" דודו כהן אמר "אם שי חי יסולק אין תחרות פה". תניה ברגר תעזוב גם היא את בית האח הגדול אם שי חי יסולק.

‎Posted by ‎עומרי חיון‎ on‎ חמישי 10 מרץ 2016

עומרי חיון חושף את כל האמת על המכות בהאח הגדול! לחצו פליי!

דלף: צפו בסרטון שצונזר – מכות בשידור חי! חפשו באפל ואנדרואיד את אפליקצית עומרי חיון. מי שידרג את האפליקציה 5 כוכבים יקבל את הסרטון! לצפייה לפני כולם בסרטון לחצו כאן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן