פרסום ראשון: תקרית אלימה בבית האח הגדול

4444444
שוב אלימות בבית האח הגדול: לפורטל עומרי חיון נודע על תקרית שהתרחשה בדקות האחרונות בבית האח הגדול. ערוץ 26 נסגר לצפייה לפי גורמים בהפקה מדובר באירוע חמור. ניידות משטרה נמצאות מחוץ לבית האח הגדול בגלל תקרית אלימה בין מעריצי שי חי למעריצים של ברק.

הרבה שמועות בשעות האחרונות על המתרחש בבית האח הגדול. במשך שעה וחצי ערוץ 26 צונזר וירד מהשידור החי. כרגע לא ברור מה בדיוק קרה בבית. גורמים בהפקה אמרו לפורטל עומרי חיון שמדובר באירוע אלים וחמור שהקפיץ את אנשי ההפקה והנהלת 'קשת' לנווה אילן. שי חי מככב גם הפעם בתקרית. צפו בסרטון המלא מתוך התקרית המדוברת שהתרחשה בגלל הצעקות מחוץ לבית האח הגדול.

משט

ניידות של משטרת ישראל הגיעו לנווה אילן בגלל תקרית אלימה נוספת בין מעריצי שי חי למעריצי ברק. שלושה עצורים מחוץ לבית האח הגדול בתקרית. במקביל פורסמה ברשת שמועה על היחצ"נית של מעצב השיער, איציק כרסנטי שאומרת שהוא נפצע בתקרית בבית האח הגדול "אנחנו מנסים נואשות להשיג את אנשי הפקת התכנית ואף אחד לא עונה לנו. יש לנו מידע שאולי איציק הוא בין הפצועים בתקרית. אנחנו מאוד מודאגים וגם הבן שלו דייוויד ואף אחד לא מעדכן ועונה לנו". כרגע ההפקה מכחישה את הפרטים.

‎Posted by ‎עומרי חיון‎ on‎ חמישי 10 מרץ 2016

דלף: צפו בסרטון שצונזר – מכות בשידור חי! חפשו באפל ואנדרואיד את אפליקצית עומרי חיון. מי שידרג את האפליקציה 5 כוכבים יקבל את הסרטון! לצפייה לפני כולם בסרטון לחצו כאן

תגובת הפקת האח הגדול "השידור בערוץ 26 הופסק מוקדם יותר הערב בעקבות ויכוח קולני שכלל חילופי האשמות קשים בין מספר דיירים. יודגש כי הויכוח לא זלג לאלימות פיזית. במקביל, ללא קשר לאירועים בבית, ניידת משטרה הוזמנה להפריד קטטה מחוץ לאולפני נוה אילן. נחזור לשדר בערוץ 26 בהקדם."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן