תמיר ורדי נגד הפקת האח הגדול "מעודדים אלימות בשביל הרייטינג"

tttt
תמיר ורדי מהעונה הרביעית של "האח הגדול" פותח פה נגד ההפקה בגלל תלמידה בכיתה ה' שעברה שימינג בהשראת פינתו של שי חי. "אתם לא חושבים שצריך למתוח קו אדום איפה שהוא? למה לעודד אלימות עוד ועוד?"

אתמול ספרנו לכם לראשונה שבבית ספר בעיר בית שמש נערך שימינג לתלמידה בכיתה ה' בהשראת פינתו של שי חי "כל האמת בפרצוף" בתכנית "האח הגדול" המשודרת ב"קשת". בצילומי מסך שנשלחו למערכת הפורטל נחשפו התכתבות קבוצת וואטס-אפ של כיתה ה' באחד מבתי הספר הייסודים בעיר בית שמש שם נעשה שיימינג לאותה תלמידה. לפי הצילום שהגיע מתוך קבוצת הוואטס-אפ שאף זוכה לשם "כל האמת בפרצוף" החרם על נועה הקטנה הלך וגדל. את המידע חושפת תלמידה אחרת בכיתה שלא מסכימה עם התנהגות של חבריה לכיתה ואף יצאה מן הקבוצה.

היום (חמישי) החליט תמיר ורדי מי שכמעט זכה בעונה הרביעית של "האח הגדול" לעלות פוסט תוקפני במיוחד נגד 'קשת', הפקת "האח הגדול" ושי חי עצמו. כך כתב ורדי "כולם אומרים עלי שאני נחמד, מצחיק כזה, תמים ילד בלב. ובגלל זה אני רותח. כי הורסים לי את התמימות עד זוב דם. על מה אני עצבני אתם שואלים? על זה שגוף כמו קשת, שכח שיש לו אחריות כגוף תקשורת. נכון! גם אני הייתי באח הגדול, וגם אני התפרסמתי. ואתם יודעים מה? אני יכול להבין למה יש כזה מרדף אחרי רייטינג, מרדף שכמעט מקדש את האמצעים. אבל אתם לא חושבים שצריך למתוח קו אדום איפה שהוא??? למה לעודד אלימות עוד ועוד?"

ccc

ורדי ממשיך לתקוף את ההפקה וכותב "ואם לא הבנתם כמה זה משפיע, ועלול לעשות רע, אז הנה, הפקת האח הגדול, שמו לכם את כל האמת בפרצוף, וילדה תמימה נאלצה לעבור שיימינג, כי הפכתם(כן כן, אתם ורק אתם). אדם אלים כמו שי חי למושא הערצה בקרב ילדים. אז עכשיו הפקת האח הגדול, גם אתם יודעים. אתם משפיעים לרעה! ועכשיו כשאתם יודעים, אז אולי כדאי לעצור רגע ולהוקיע את התופעה?? אולי לעודד את הערכים הטובים בין בני אדם? אולי לקחת אחריות על מה שאתם משדרים? אני תמיר ורדי, לוקח אחריות כאדם מן היישוב, וקורא לכם, ארז טל, יורם זק, ואנשי ההפקה של האח הגדול, קחו אחריות!"

040404

תמיר ורדי מצטרף לשורה של מתמודדים בעונות הקודמות של "האח הגדול", שיצאו נגד ההפקה – אלירז שדה אמר "היום המשחק שונה לגמרי. בעונה שלי לא היו דברים כאלה – המניפולציות של התוכן, העריכה והבימוי זה יותר גרוע מ'הישרדות'. ויש צופים שרואים את התפרים". כוכבת העונה השנייה, אלינה לוי חשפה טענות קשות על הפקת האח הגדול "לקחתי חלק בניסוי שנערך על נשמתי". אלין לוי השתתפה באותה עונה בה תבעו מתמודדים את הפקת התוכנית לאחר שקיבלו כדורים פסיכיאטריים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן