חשיפה: הפקת האח הגדול התערבה בבוטות בתוכנית

cccc
חשיפת פורטל עומרי חיון: יורם זק עורך "האח הגדול" צינזר בערוץ 26 את הדרמה שהתרחשה אמש בשידור חי. ההפקה לא הותירה ברירה לאחות של ברק אדרי ואמרה לה שהיא חייבת להעביר את החסינות לדייר אחר.

ריאליטי? תלוי איך אתם מסתכלים על העונה השביעית של "האח הגדול" – לפורטל עומרי חיון נודע שהפקת התוכנית התערבה בגסות והודיעה לאחות של שי חי ואחות של ברק אדרי שלמרות שהן מסרבות להעביר תפקידים הן חייבות. אתמול ספרנו לכם לראשונה בפורטל שבני המשפחה העבירו את התפקידים וזכו עבור הדיירים בתקציב וביטול הקנס שקיבלו עד סוף העונה. עוד חשפנו שדודו כהן קיבל את החסינות של ברק אדרי והפך לפיינליסט הראשון בגמר האח הגדול 7. אחות של שי חי העבירה לאיציק את ההדחה הפומבית משי חי שקיבל את מועמדות הדחה עד סוף העונה.

מש

הפורטל חושף שאנשי התוכנית צנזרו את הדרמה הגדולה מערוץ 26 – הודיה, אחות של ברק אדרי סירבה להעביר את החסינות ובעצם שברה את המשימה. בזמן הזה הודיעו לה בהפקה שאסור לה לשבור את המשימה והיא חייבת לבחור. מקרובים אמרו "היא הייתה בהלם, האח הגדול אמר לה שהיא לא יכולה לשבור את המשימה". עוד נודע לפורטל עומרי חיון שגם משלומית, אחות של הדייר שי חי ההפקה הכריחה להעביר את התפקיד, בהמשך הלילה אמר שי חי "ההפקה השפיעה והכניסה אותה ללחץ".

עומרי חיון מדליף: וידאו של האח הגדול גורם לאחיות להחליף תפקידים נחשף בבלעדיות! חפשו באפל ואנדרואיד את אפליקצית עומרי חיון – פורטל. מי שידרג את האפליקציה 5 כוכבים יקבל את הסרטון! לצפייה בחשיפה לחצו כאן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן