עצומה ברשת נגד השיר של חובי סטאר לאירוויזיון

5
גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" ממשיך לעורר סערה: אחרי שנטען שהפקת התוכנית התערבה למען חובי סטאר יש מי שמרים עצומה על בחירת השיר שייצג אותנו "מדובר בכישלון ידוע מראש שיסתיים בהדחת ישראל כבר בחצי הגמר"

אחרי שספרנו לכם על מחאת הגולשים נגד הפקת "הכוכב הבא לאירוויזיון" לאחר שחובי סטאר (29) מקריית אתא, ניצח בריאליטי עם השיר "Made of stars" שכתב דורון מדלי. פוסטים כועסים על חוסר צדק ורמאות התפרסמו ברשת "לא נתתם לנו לראות את אחוזי ההצבעה של נופר, המסך לא עלה" אחרים כתבו "חובי הופיע כזוכה לפני ההכרזה". ועכשיו נפתחה עצומה חדשה הקוראת להחליף את השיר של חובי סטאר

על העצומה שעלתה אמש (שבת) בשעות הלילה חתמו כבר יותר מ-600 אנשים. כך נכתב בעצומה "שלום חברים, חלון הזמנים להגשת השירים לתחרות האירוויזיון הקרובה הולך ונסגר – ולמעשה נותרו כשבועיים עד להגשת השיר שייצג את ישראל בשטוקהולם לאיגוד השידור האירופי. עקב חוסר שביעות הרצון הבולטת עד מאוד מהשיר "Made of Stars" שביצע נציג ישראל הנבחר, חובי סטאר, בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" ביום ה', 3 במרץ 2016 – הן בישראל והן באירופה – אנו נדרשים לעשות מעשה ולקרוא לגורמים המעורבים להחליף את השיר בדחיפות – כיוון שנכון לעכשיו, מדובר בכישלון ידוע מראש, שיסתיים בהדחת ישראל כבר בחצי הגמר."

החלפת

עוד הוסיפו פותחי העצומה "ש סיכוי להחליף את השיר – ולהחליפו בשיר חדש שיבצע חובי בשוודיה, והדבר הזה תלוי בנו. בבקשה חתמו מטה – ככל שנשיג יותר חתימות, כך יגבר הסיכוי להחליף את השיר שייצג את ישראל – ויגבר הסיכוי שמדינתנו תגיע להישג מכובד בתחרות, כפי שהיה בשנה שעברה בווינה – או אולי אפילו יותר מכך. מדינות אחרות שבחרו שירים לתחרות לאחרונה והבחינו שהם לא טובים דיים – לא היססו להחליף את השיר, וכך קרה גם בשנים עברו. אין סיבה שישראל לא תחליף את השיר לאחד טוב יותר, במיוחד כשהתגובות כה שליליות ולא מותירות כמעט כל סיכוי להעפיל לשלב הבא כבר עכשיו, חודשיים לתחרות."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן