חובי סטאר ניצח בגלל התערבות הפקת הכוכב הבא?

12771481_10153427834101728_7202201987601927781_o
ההצבעה לכוכב הבא הייתה מכורה לחובי סטאר? גולשים ברשת טוענים ששמו של הזוכה הופיע לפני ההכרזה, המסך של המתמודדת נופר סלמאן לא הציג את אחוזי ההצבעות שלה וכתב שהיה מאחורי הקלעים של הגמר כותב "שיטת ההצבעה לא שקופה, ספקות בנוגע לאמינות תוצאות ההצבעה"

מאות גולשים ברשת תוקפים את הפקת "הכוכב הבא לאירוויזיון" לאחר שחובי סטאר (29) מקריית אתא, ניצח אמש עם השיר "Made of stars" שכתב דורון מדלי. ברשת כתבו "לא נתתם לנו לראות את אחוזי ההצבעה של נופר, המסך לא עלה" אחרים כתבו "חובי הופיע כזוכה לפני ההכרזה". אז האם הייתה התערבות בתוכנית שמעדיפה זמר כמו חובי על הבמה בשבדיה, הרבה לפני זמרת שכנראה יותר מתאימה לגרסה אחרת של ריאליטי שירה? כתבים שהיו במקום מספרים על חוסר אמינות בתוצאות שהוחלטו בהבדל של אחוז אחד בלבד.

כך כתב העיתונאי, עידוא דגן ב-NRG "לטעם הקהל ולחוכמת ההמונים האהובה כל כך על תעשיית הריאליטי, לא ניתנה הפעם דריסת רגל רצינית. זה התחיל מזה שההפקה פנתה אל חובי, כך העיד בעצמו, להצטרף לעונה, דרך בניית המותג סביב אמן האירוויזיון המשובט על פי הקוד הלא כתוב של הקהילה הגאה הבינלאומית, ועד לספקות בנוגע לאמינות תוצאות ההצבעה. אמנם משקל הצבעת השופטים בגמר הזה ירד ל- 3% – אגב, איך מחלקים ארבעה שופטים לשלושה אחוזים? רק אלוהי הפורמט ידע – אך גם בהחלטה מי ירים את המסך למי בשלב הראש בראש, כמו גם בביצועי הגמר, יש מן ההתערבות הישירה. בנוסף לכך, ניתנת לשופטים ההחלטה את מי להעלות למקום השלישי בשלב המוקדמות. זה בדיוק מה שנחוץ להפקה כדי להכריע ברגע האמת ולהטות את התוצאות בכפוף לתנאי התכנית, לכאורה."

5

עוד הוסיף הכתב "אמינותו של ה"לייקומטר" מהאפליקציה של מאקו הוטלה בספק כבר בביצוע של נופר סלמאן ל"מנגינה" של עדן בן זקן, כשב-19% הוא שבת, אולי לניסוי כלים. לקראת סוף השיר כבר התעדכן וקפץ ל- 76% ובכך סלמאן הביסה את גיל חדש שהגיעה רק ל-49 ואז נופר ביצעה את הגרסה שלה לשירו של מדלי. כשהגיעה ל-66% בסוף השיר כבר הזדרז עזר להכריז שחובי הוא הזוכה ושלח את נופר – "לכי לאבא". ממש על התו האחרון של המוזיקה המספר התעדכן ל-67%, המספר הרשמי. זוכרים את האחוז הבודד שעלה לחובי מקודם? פתאום הוא מקבל משמעות כבדת משקל, עצובה ומסתורית. עצובה – כי לא יתכן שהזוכה יבחר על חודו של קול. מסתורית – כי שיטת ההצבעה הזאת לא שקופה מספיק כדי לדעת כמה קולות הפרש זיכו את חובי בתואר הנכסף. השופטים, אגב, לא אהבו את הביצוע. "

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן