מלחמת השמצות ברשת: שי חי אסטרטג ואור סיונוב נגד ראש הממשלה?

999
משתתפי העונה השביעית של "האח הגדול" היו פעילים לא מעט שעות בפייסבוק לפני שנכנסו לריאליטי. אבל נראה שהמילים שאמרו אז הופכים למלחמה החמה של היום. מעריצים של שי חי ומעריצים של אור סיונוב הפיצו ברשת פוסטים שכתבו השניים בפייסבוק. אור נגד ראש הממשלה "למה עכשיו יש לביבי לגיטימציה לרצוח ילדים" והפוסט של שי חי על האח הגדול VIP "נירו היה צריך להיות יותר אכזרי למושיק, להשפיל אותו"

שי חי ואור סיונוב לא יודעים אבל הסטטוסים שכתבו בעבר בעמודי הפייסבוק שלהם הופכים למלחמת ההשמצות הגדולה ביותר בשעות האחרונות ברשת. בסטטוס שמופץ ברשת אותו כתב שי חי, הרבה לפני שהפך לאחד הדיירים בבית, על גמר עונת ה-VIP "שנירו שם לב שמושיק חזק בחוץ הוא היה צריך להשפיל אותו ולהוציא אותו האיש הרע". האם זה אומר ששי חי בא עם אסטרטגיה לעונה השביעית של האח הגדול? בסביבתו של שי חי אומרים לפורטל עומרי חיון שהסטטוס הוא בכלל זיוף של מעריצי אור. מה שבטוח שהקרב ברשת עולה שלב.

09

וסטטוס נוסף שעלול לעורר סערה ונשלח למייל הצהוב של פורטל עומרי חיון, הוא של הדיירת אור שכתבה בפייסבוק שלה "למה עכשיו יש לביבי לגיטימציה לרצוח ילדים, הוא רוצח ילדים גם בצד שלנו". האם הדעות האלה יהרסו לאור את הפופולריות שהיא מקבלת לאחרונה?

303030

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן