חשיפה: כל מה שקרה בתקרית האלימה של שי חי וקוקו אביסדריס

ShowImage (1)
אחרי שפרסמנו לכם לראשונה על האלימות ב"האח הגדול" – השידור החי הופסק וצונזר במשך יותר משעה וחצי. עכשיו נחשפים פרטים ראשונים ובלעדיים על הריב האלים של שי חי וקוקו אביסדריס

מקורבים להפקת "האח הגדול" אמרו לפורטל עומרי חיון שהריב האלים התחיל ששי חי ותניה גרבר היו בחדר השינה. הדיירת קוקו נכנסה לחדר וגילתה שיש לה שני בצלים על הכרית במיטה שלה. מי שהיה בחדר השינה באותם רגעים, היו רק תניה ושי חי. שרק יום קודם שמו על המיטה של הדיירת פלורי תפוחי אדמה כמתיחה בין הדיירים. מה שקוקו לא ידעה שמי שמתחו אותה הן החברות שלה לבית, קסניה ותמר.

הריב התחיל שקוקו הייתה בטוחה שהזוג מותח אותה והיא זרקה לכיון שלהם את הבצל. ברגע הזה העניין הפך ממצחיק לאלים – שי חי התפוצץ זרק כוס זכוכית על הדיירת קוקו אביסדריס החל לצועק וקרא לה "שרמוטה". עוד נודע לנו שקוקו התפרצה בבכי מול כל הדיירים, כמעט התעלפה ודרשה לעזוב את הבית. יורם זק "האח הגדול" עצר את השידור צעק על שי חי שיכנס מיד לחדר האח הגדול ונזף בו.

הריב המלא של שי חי וקוקו כנראה לא ישודר בפריים טיים, לפי בקשת הדיירת קוקו. עוד נודע לנו שאתמול (רביעי) האח הגדול כינס את כל הדיירים הראה להם קטעי אלימות שכבר פורסמו באתר בעבר, האיום ברצח של דודו כהן, הרצון של שי חי לרסק את הראש של שי יפרח נזף בהם ואמר "אנשים צופים בכם אתם עברתם את כל הגבולות"

זוכה "האח הגדול" אלירז שדה נגד שי חי "אדם פוגעני, דורסני דוחה – פסיכופט שלא היה צריך לעבור פסיכולוג" האזינו לקטע המלא וטקבקו את הדעה שלכם!

‎Posted by ‎עומרי חיון – פורטל חדשות הטלוויזיה והאינטרנט‎ on‎ יום רביעי 13 ינואר 2016

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן