אבא של שי חי "ילדים קשרו אותו לעץ וניסו להצית אותו"

1f8e3b88-6820-4050-85d5-5af8abb055e3
אבא של שי חי דייר ב"האח הגדול" סיפר בסוף השבוע בראיון "קשרו אותו לעץ והכניסו לו צמר גפן לפה שלו וניסו להצית אותו. עברה מישהי והצילה אותו. זה היה כשהוא היה בכיתה ד', ועשו לו את זה ילדים" ואחותו כתבה בפייסבוק "מתגעגעת, תעשה מה שטוב לך"

ב-24 שעות האחרונות ביקש שי חי לעזוב את בית האח הגדול יותר מ-10 פעמים, לנו נודע שבכל פעם מחדש ההפקה משכנעת אותו להישאר בבית. הערב (שני) אמר חי בבית שהוא לא יעזוב כרגע. שי חי שזוכה לחרם מצד דיירי הבית בימים האחרונים, לא יודע שמחוץ לבית אבא שלו חשף את הטראומה הגדולה שעבר כשהוא היה בבית הספר. נראה שהטראומה מתחדשת, בהמשך לחרם שמתרחש כרגע בריאליטי של "קשת". לעיתון "מעריב" בראיון לכתבת ליאורה גולדנברג-שטרן הוא אמר את הדברים הבאים:

“הייתי מאוד עסוק בעבודה. הייתי הולך כמה פעמים לבית הספר, לדבר עם המנהלת. אמרו שיפתרו את הבעיה, אבל לא עשו כלום. ממש הציקו לו. היה מקרה אחד קשה במיוחד, כשקשרו אותו לעץ והכניסו לו צמר גפן לפה שלו וניסו להצית אותו. עברה מישהי והצילה אותו. זה היה כשהוא היה בכיתה ד', ועשו לו את זה ילדים, זה סיפור הסעיר את כל הרצליה ועשה כותרות וכתבות בכל הארץ. זו הייתה טראומה מאוד גדולה. זה היה הקש ששבר את גב הגמל, ובגלל זה החלטנו לשלוח אותו ללמוד אמנות לחימה. זו הנקודה שממנה שי החליט שהוא משנה כיוון והתחיל עם כל אמנויות הלחימה והפך לילד אחר".

8889_10153884148842962_8206880566083178411_n

אחות של חי חשפה בפייסבוק את הפוסט הבא: "שי חי אחי האהוב מתגעגעת אליך הרבה, גם קיו מתגעגע, אבל תעשה מה שטוב לך. אנחנו כאן ממתינים בסבלנות ועל הדרך מתבוננים בך על המסך ומכירים אותך באופן חדש, מודה שזה מעניין ליראות אותך עובר תהליכים עמוקים ולצפות בך ברגעים שבריריים, אף פעם לא באמת הייתה לי הזדמנות להכיר אותך ככה,ליראות אותך בוכה ונישבר והמון שיקופים עולים בי למול מה שקורה לך שם בבית האח הגדול, מודה לך על השיעורים האלה ובכלל מודה על מי שאתה ומה שאתה עבור המשפחה שלנו, איתך לאורך כל הדרך, אוהבת אותך הכי אחי-אחותך הגדול"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן