האחות הגדולה: ברי סימון תקעה בולבול בין העיניים של הפקת האח הגדול


ברי סימון, הדיירת הראשונה בארבע העונות של האח הגדול כולל עונת הVIP, הצליחה להראות להפקת התוכנית מאיפה משתין הדג עם או בלי אלוהים. סימון עשתה אמש את המהלך המוערך ביותר שעשה אי פעם דייר בבית האח הגדול – קמה והלכה. לא איימה או ניסתה לעורר פרובוקציה או לקבל טלפון מהמשפחה, פשוט קמה והלכה. היא לא ראתה בעיניים את המתמודדים, את הפקה או אסי עזר. מישהו אמר בולבול בין העיניים? עומרי חיון בטור ביקורת שפשוט אסור לכם לפספס!

"האח הגדול" עוקב אחריך 24/7 שעות ביממה,  בעצם הוא קובע לך מתי אתה קם, מתי אתה ישן, מה אתה עושה, מתי אתה יוצא, עם מי אתה מדבר. בקיצור שולט לך על החיים,  אבל לברי סימון אף אחד לא יחליט החלטות.  אמש היא הוכיחה שגם להאח הגדול יש אח גדול אחר- וזאת היא. ברגע הדחתה של זיוה כהן בנהם מול קותי סבג הערס העונתי, היא קמה ממקום מושבה, תפסה את ידה של זיוה ואמרה לה "סתמי את הפה את לא מכירה אותי. אל תעזבי לי את היד".  ברקע נשמע יורם זק (האח הגדול) קורא לה: "ברי גשי בבקשה לחדר האח הגדול", אך הדיירת שהפכה לאחות הגדולה לא הנידה עפעף והמשיכה בשלה תוך שהיא עלתה במדרגות, חיכתה שהדלת תפתח ויצאה מבית האח יחד עם זיוה.

אסי עזר, שבפעם הקודמת זה עבד לו והצליח לשכנע את דודו לחזור לבית כשהוא יצא עם בטי מדלת הכניסה (אם ההדחה הזאת באמת אמיתית), לא הצליח לשחזר את ימי הזוהר ובניסיון נואש להחזיר את סימון לבית היא סירבה וצעקה: "עזוב אותי, לא רוצה! לא רוצה! לא רוצה!".

עזר היה בהלם כפי שלא היה מעולם. אפשר היה להרגיש במהלך הריאיון עם ברי וזיוה שאסי עזר כואב וחש אף טיפה אשם. באותו הרגע, ליבי יצא למנחה הצעיר כי בפעם הראשונה הם איבדו שליטה על הדיירים, על הלו"ז ועל הכל. בפעם הראשונה הדיירת הפכה להיות האח הגדול.

במהלך הפרק ישבתי וצפיתי עם חברים בתוכנית. בכל פעם בו הופיע קותי  קיבלתי צמרמורת מחדש. מדובר באדם אלים שאני די בטוח שאם לא היו שם מצלמות מזמן היה מרים יד על ברי או זיוה, אבל מה לעשות שרוב עם ישראל הוא כמו קותי סבג. מה לעשות שזאת התנהגות "נורמלית" והתנהגות שרוב בני הנוער שמסמסים מזדהים איתה, ומזכירה להם את עצמם, או את האדם שהכי קרוב להם או איזה חבר מהשכונה.

אחרי שבשבוע שעבר ספרתי לכם איך דודו קפרא התנהג באלימות כלפי שי רגב, עכשיו סבג הדגים לנו שגם הוא ערס. מה שכן, יאמר לזכותו שבמשך שבועיים הוא ניסה להיות הילד הטוב, סתם את הפה ושתק. אבל כמה אפשר בלי איזה מנת ריטלין? בסוף הוא התפוצץ, התקרב לזיוה באלימות וגסות שבידו בקבוק ואיים עליה- דבר שכל כך מזכיר סכסוך בין עבריין לעוברת אורח.
אם לא היו מצלמות באזור אולי הינו מוצאים את זיוה מעולפת על הרצפה. אבל שטויות, הפקת האח הגדול עוברת לסדר היום. מותר להרביץ, לאיים, לקלל.. הכל בא בחשבון, העיקר – תן לנו את המסרונים (SMS) שלכם.

ובמעבר חד – נא להכיר את זוכה העונה- תמיר ורדי. בין כל חולי התוכנית, מסתתר לו דייר מהמם – תמיר. כמה נשמה וטוב לב בבנאדם אחד? כמה קסם בעוף מוזר?. ורדי נמצא על הלשון שלי כבר שבועיים, אני אומר לכולם, תזכרו שהוא הזוכה. היום הוא גם הצליח להתבלט ולהראות שהזוכה מסתתר בין המוזרות לרגישות ולקסם שיש בו.

אגב גם אביבית בר זוהר מסתמנת כהפתעה. למי שמזפזפ לערוץ 20, זוכה לראות כמה היא מתוקה ונעימה. בהחלט מגיע לה להיות בגמר.

ולשאלת השאלות: מה יקרה עם העונה הזאת?
אחרי הדחתם של ברי וזיוה לא ברור לאן תלך העונה. הדיירות המעניינות ביותר של התוכנית , הדתיות, שהצליחו להביא כל כך שוני ופן אחר, ריבים על דת , ודעות ודרכי התנהגות – מה נעשה בלעדיהן? הרי ברור לכולנו שהפקת התוכנית כיוונה לעונה פולטית בין דת לחילוניות, להדרת נשים.  נכון שזיוה וברי הן לא מופת ולא נציגות המגזר החרדי אבל הן מרתקות.
כרגע נשארנו עם ערסים, עיוור, זוכה העונה ועוד כמה חסרי עמוד שידרה –בקיצור, דיירים חדשים דחוף! ואנחנו רק שבועיים אחרי תחילת העונה….אוי מיי פאקינג גוד!

עיכונים בלעדים 24/7 בפייסבוק של הבלוג – כאן || רוצים לקבל עידכון במייל לפני כולם שאני מפרסם פוסט חדש? הרשמו כמנוים לאתר ממש פה בצד >>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן