אמבולנס הוזעק לבית "האח הגדול": הדיירת קסניה טרנטול חשה ברע

bb7_221215_2400_ksenyaa_outt_c
ראשוני: מסיבת הסילבסטר שהתרחשה במהלך הלילה בבית "האח הגדול" הייתה מלאה באלכוהול ואילצה את הפקת התוכנית להזמין אמבולנס לנווה אילן. המסיבה פוצצה וערוץ 26 הפסיק לשדר – קסניה טרנטול חשה ברע ופונתה מחוץ לבית האח הגדול לקבלת טיפול מפרמדיק.

הרבה אלכוהול נשפך הלילה בבית "האח הגדול", הדיירת שי מיקה יפרח איבדה את זה והשתכרה עד שצעקה בכל הבית שעומרי בר נתן "הוא אפס". אתם בטח שואלים למה? במסיבת הסילבסטר שהתרחשה במהלך הלילה בבית "האח הגדול" התקרב עומרי בר נתן לדיירת קסניה טרנטול כשהיא עצמה נראתה נמרחת בשמחה עליו. אבל הדרמה האמיתית הייתה כשהפקת התוכנית נאלצה להזמין בדחיפות אמבולנס. לפורטל עומרי חיון נודע כי הדיירת קסניה חשה ברע והתעלפה לא פחות משלוש פעמים בבית. דקות לאחר התקרית, ערוץ 26 נסגר לצפייה והמסיבה החגיגית לרגל השנה החדשה נסגרה. עוד נודע לנו כי קסניה עזבה את בית האח הגדול לקבלת טיפול אצל פרמדיק שהגיע עם האמבולנס לאולפני התוכנית בנווה אילן שבירושלים.

בשידור החי של הריאליטי בחרו כמו תמיד ברגעים כאלה להתמקד בחצר או בשירותים, ועד השעה 12 בצהריים הערוץ לא תיעד את הדיירים. קסניה טרנטול, חזרה לבית האח הגדול בשעות הבוקר. זאת לא הפעם הראשונה שהפקת התוכנית מביאה לקסניה טרנטול אלכוהול, במהלך משימה עם הדייר שי חי ואכילת גזרים נתנו בהפקה בקבוקי וודקה "בשביל שיהיה להם קל יותר במשימה".

צפו במסיבה שיצאה משליטה – עומרי "יש פה שלוש בחורות ושני גברים שמתים לעשות אותי"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן