הקהילה הגאה סוערת "הראל סקעת ואסי עזר אתם אפסים"

3018959979
הקהילה הגאה נגד אסי עזר הראל סקעת ומאור גמליאל, משתתף בעונה החדשה של "הכוכב הבא" ששר שיר מלא סטריאוטיפים על הומואים וזכה להתלהבות מהשופטים ומהקהל. ברשת הזעם גדול "אסי עזר והראל סקעת 2 אפסים"

קהילת הלהט"ב סוערת בעקבות אודישן ששודר בשישי האחרון בתוכנית "הכוכב הבא" בשיר המדובר נאמרו המילים "מושיקו, בקטע של בנים, מושיקו, חולה על ישבנים, מושיקו, תמיד במתלחות, מתעלם מהבנות, מוריד את התחתון, מפיל את הסבון, צריך להיות בתיאטרון, נו תצא מהארון, מושיקו". צוות השופטים בתוכנית לא ראה את השיר כפוגעני וקרן פלס, מוקי, הראל סקעת ואסף אטדגי, התלהבו מאוד מהביצוע של גמליאל והחליטו להעביר אותו ללא התנגדות.

"אסי עזר והראל סקעת הם זוג אפסים", כתב עופר נוימן, חבר בקהילה ודובר המחנה הציוני, בעמוד הפייסבוק שלו. "בפריים טיים הכי חזק בטלוויזיה הישראלית הם אישרו עכשיו את כל הקללות שילדים חוטפים בגללן מכות, את כל הפחדים שנער חווה שנייה לפני שהוא מתגייס ולא יודע איך להתמודד עם שלוש השנים הבאות".

תנאל אזולאי פעיל בקהילה כתב: האמת היא שזה מכאיב. סוגיית הארון היא עניין לא פשוט, בפרט כשמדובר בבני נוער. אני יודע את זה, בין אם מתוך היכרות עם בני נוער שעמם אני נפגש במסגרת ההתנדבות שלי באיגי, ובין אם מתוך החוויה האישית הקשה שלי. מרבית מחבריי הלהט"בים עברו חוויה מכאיבה שקשורה לארון שלהם, שהיה מקום מחבוא לגיטימי מפני אנשים שירו לעברם ביטויים כמו "מפיל את הסבון", "חולה על ישבנים", "מחליק על עמוד" ו"מקלף בננות עם הפה". מדהים כמה בני אדם נעשים יצירתיים כשזה נוגע לשנאה ופחד מהאחר. הביטויים האלה הם לא רק נחלת העבר של כי מי ששהה בארון מהפחד שיעלבו בו, הם גם חלק ממילות השיר שקיבל במה מכובדת בתוכנית "הכוכב הבא" ששודרה אתמול בערוץ 2.

אין לי די מילים כדי לפנות למאור גמליאל, מבצע השיר (שאגב, ביצע אותו בחוסר כישרון בולט) אבל יש לי הרבה מה לומר לשני הפרצופים המייצגים לכאורה של הקהילה הגאה: אסי עזר והראל סקעת. שתי רכיכות עלובות שאת ההון הסימבולי שלהם עושים על חשבון גב הקהילה, וכשמזדמן להם לדבר על הזהות המינית שלהם הם משתדלים כמה שפחות להחצין אותה, מחשש שמא יתפסו אותם כחריגים. לכן היה מאד נוח לאדון הראל סקעת לתת ראיון במאקו לפני שלושה שבועות ולהדגיש עד כמה הוא סולד ממצעד הגאווה ומאנשים "מוזרים והזויים", נו אתם יודעים, המוחצנים, הנשיים, הצעקניים. אתם מבינים, אנחנו פחות טובים בשבילו. אלה החלשים, שניתן לראות עליהם שהם "מפילים סבונים" או "מחליקים על עמוד" הם מושא ללעג עבור סקעת, וגם לאסי עזר לא חסר.

במקום לבוא בטענות לבחור ששר את השיר המצחיק/לא מצחיק נגד/בעד ההומואים, או לנאץ את סקעת ואסי עזר (כבר מזמן אמרנו שהם צבועי…

‎Posted by Yehonatan Gat on‎ שבת 26 דצמבר 2015

מי שחושב שמדובר בשיר הומוריסטי רב שכבות, שיעשה את זה על חשבונו, לא על חשבון אלפי בני ובנות הנוער שצופים בתכנית כמו זו ונחשפים לחומר רדוד, בוטה ופוגעני שמקבל לגיטימיות על המסך וודאי פגש אותם לא אחת במסדרונות בית הספר. אז למה אסי עזר והראל סקעת הם אפסים? כי לא רק שלא היה להם האומץ להגיב למילות השיר, הם גם צחקו והשתעשעו ממנו כי כנראה שההומור שלהם גבוה יותר משלנו. ואני עוד זוכר את ההתנצלות העילגת והלא אמינה של הראל סקעת, אחרי שרבים מהקהילה הגאה נפגעו מאותו ראיון שנתן למאקו: התנצל וביקש לומר שהוא מייצג את הקהילה בכבוד, ואחרי אתמול אני רק חושב מי לעזאזל זקוק לייצוג החלול שלו? ואני לא יודע מי הבחור שכתבת את השיר הפוגעני הזה, אני רק יודע שהומואים מתחבאים בארון בגלל אנשים כמוהו.

1396701-5

מהפקת "הכוכב הבא לאירוויזיון" 2016 אמרו בתגובה
"הפקת התכנית נוהגת לקדם מדי עונה ערכים של סובלנות וקבלת האחר. השיר 'מושיקו' נכתב בהומור וקריצה לחבר טוב של המבצע, שיצא מהארון לאחרונה. אנו מתנצלים אם יש מי שנפגע מהדברים״.

screenshot-www.facebook.com-2015-12-26-18-42-53

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן