"שי מיקה יפרח יודעת את האמת על רצח תאיר ראדה"

fff4
שי מיקה יפרח, חברתה של תאיר ראדה ז"ל שהייתה עם תאיר ביומה האחרון נכנסה לפני שבוע לבית "האח הגדול" בשיחה עם הדיירים בבית על הפרשה אמרה יפרח "הכול מלמעלה מאלוקים" ברשת לא אוהבים ואפילו חושדים ביפרח שהיא יודעת דברים על הרצח שמעולם לא סיפרה. וגם חשיפה ראשונה: בקבוצת "כל האמת על פרשת הרצח של תאיר ראדה" מתארגנים הגולשים לצועק מחוץ לבית האח הגדול.

הדיירת ב"האח הגדול" לא מצפה לזה: בקבוצה הפעילה "כל האמת על פרשת רצח תאיר ראדה" לא אוהבים את השתתפות של "החברה הטובה" בריאליטי של ערוץ 2. והיום הם מפרסמים תוכנית לצועק לשי מחוץ לבית. ככה נרשם באחד הפוסטים שכזכה למאות תגובות "'צריך לצעוק מחוץ לבית האח הגדול שרומן זוכה ושעכשיו התיק נפתח מחדש ולבחון את ההתנהגות של שי באותם הימים הקרובים?' זה לא רעיון שלי ולא יודעת מי הציע את זה אבל לדעתי זה גאוני! מה אתם אומרים? מזכירה, שי למדה איתה בבית ספר, שי הובילה אותה אל השרותים מהם לא חזרה, 'שמעה רעשים מוזרים משם, התנהגה כרגיל' ועדיין הובילה אותה לשם, ושי האחרונה שראתה אותה בחיים.. נקווה שהיא לא יודעת דברים או קשורה לזה ומסתירה… לא מאשימים אף אחד, אבל שווה בדיקה!!" מאות תגובות בעד הרעיון נכתבו בקבוצה ונראה שבקרוב הפרשה תכנס לבית האח הגדול.

BB7_01_20_Shay_ID_WIDE_i

הבוקר (רביעי) אחרי דרמה המשפטית במשך תשע שנים בפרשת הרצח של תאיר ראדה ואחרי עדויות סותרות ותיאוריות קונספירציה קבעו בעליון ברוב דעות שרומן זדורוב הוא שרצח את תאיר ראדה בת ה-13. אבל ברשת הישראלית לא מאמינים שזה סוף הפרשה.

בפוסט אחר בפייסבוק נרשם "הגברת שי יפרח באח הגדול לפני יומיים מתייחסת לפרשת הרצח של תאיר: "הכול מלמעלה מאלוקים ואני לא נוגעת בזה. אך "בגדול קבעו שזה הוא" (הכוונה לרומן זדורוב) אז גברת שי "היקרה", יחסית ל"חברה הטובה" של תאיר נראה כי אין בך שום רצון לעשות צדק עם "חברתך הטובה" שנרצחה או להבין מה באמת קרה ברגעיה האחרונים קצת תמוהה לא? וכמה נוח להפיל את האשמה על רומן… נכון? אך בדבר אחד את בהחלט צודקת.. יש אלוקים בשמיים- וכל אחד בסופו של דבר משלם על מעשיו, במוקדם או במאוחר.."

מיק

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן