המשטרה שוב חקרה את אליאב אוזן

Untitled-120141210_8523750_0.
האם החתונה עם דנית גרינברג תבוטל בגלל הפרשה החדשה? אליאב אוזן כוכב "האח הגדול" נחקר בשעה זו במשטרת תל אביב בעקבות פרשת הסכסוך העסקי. עידכון: משטרת ישראל מבקשת להבהיר שאליאב לא נוקה מאשמה.

משתתף העונה השישית של "האח הגדול" מסתבך: אחרי ששמענו לא מעט על החתונה המדוברת עם דנית גרינברג (גם היא משתתפת בעונה השישית של הריאליטי) האם מישהו מנסה להפיל את אוזן? כי בשעה זו הוא נחקר שוב בתחתנת המשטרה בחשד לסכסוך עסקי. בניגוד לפירסומים המוקדמים המשטרה מבקשת להבהיר כי אליאב אוזן לא נוקה מאשמה ועדין חשוד.

כזכור בחמישי האחרון ספרנו לכם כי משטרת תל אביב בודקת חשד כי כוכב העונה השישית של "האח הגדול" גרם להצתת בית עסק של עובדו ושותפו לשעבר. לפי החשד שיש למשטרת ישראל אותו פליט ריאליטי מוכר מאד חשוד כי שלח בקבוק תבערה לפני מספר ימים על בית העסק של עובדו לשעבר. הכוכב המדובר נעצר נחקר במשך מספר שעות. אך היום נודע לפורטל עומרי חיון כי במשטרת ישראל זמנו את אוזן לחקירה נוספת כשבסופה הוא שוחרר ונראה כרגע שהמשטרה נוטה להאמין לאוזן.

עו"ד רותם טובול המייצגת את אוזן בתגובה "אליאב אכן היה במשטרה היום, שיתף פעולה והכחיש את כל החשדות. אנחנו סומכים על משטרת ישראל שתעשה את עבודתה נאמנה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן