אייל ברקוביץ' מספר: "אני הכדורגלן שנחקר במשטרה"

ללא שם

כדורגלן העבר אייל ברקוביץ' בן ה- 43 חשף בפני רבים כי נחקר הוא זה שנחקר השבוע עקב תלונה שהגישה נגדו טלי, רעייתו לשעבר, ברקוביץ' הכחיש את כל הטענות המיוחסות לו: "מדובר בהליך זדוני שבו שותפה רעייתי לשעבר, הכל עלילת שווא בגלל תאוות כסף. לא אכנע ללחצים – ואני בטוח בצדקתי".

לטענת שחקן העבר בן ה-43 מדובר בתלונות שווא שהוגשו כנגדו, חסרות כל שחר ובסיס וכל הנטען בה נגדו אינו מן האמת. אייל ברקוביץ' נישא לרעייתו טלי, חברתו עוד מימי התיכון בשנת 1993, להם בת אחת ושני בנים, במאי 2015 השניים נפרדו סופית.  "לצערי מדובר בתהליך זדוני שבו שותפה רעייתי לשעבר ביחד עם גורם נוסף, הכל עלילת שווא בגלל תאוות הכסף ורדיפת בצע, תוך הפעלת לחץ בלתי הוגן כדי להפריד ביני ובת זוגי, ובננו המשותף", טען ברקוביץ'.

ביום שלישי האחרון לקראת חצות הליל הגישה טלי, פרודתו של ברקוביץ' תלונה כנגדו בתחנת משטרת חיפה, לפי טענותיה, ברקוביץ' אחז בידה בחוזקה רבה במהלך וויכוח סוער שהתנהל ביניהם. בתגובה מסר ברקוביץ' כי מי שהתנפלה עליו הייתה דווקא אשתו, הוא נאלץ רק להתגונן ממנה עד שהיא תירגע, לא ברור לו מדוע היא הלכה למשטרה להגיש נגדו תלונה על תקיפה, כשהיא זו שהתנפלה עליו. במשטרה האמינו לברקוביץ', ושיחררו אותו ללא תנאים מגבילים וללא ערבות.

ברקוביץ' נחשב לאחד מטובי שחקני הכדורגל הישראלי בכל הזמנים והוא נכלל בהיכל התהילה של הכדורגל הישראלי. בשנת 2009 אף נבחר על ידי עיתון הטיימס הבריטי למקום העשירי ברשימת הקשרים הגדולים בתולדות הפרמייר ליג.

berkovic_celticc

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן