צפו: מגישת החדשות שהצליחה להסעיר את הרשת

2

לאנקי בראקאז', היא סטודנטית אלבנית בת 21, אז היא הוזמנה למבחן בד במטרה להתנסות בהגשת חדשות בטלוויזיה. אבל נראה לנו שאת האירוע הזה הצופים לא הולכים לשכוח בקרוב, לאנקי החליטה הופיע בלבוש שגרם לכולם להרים גבה, ולתהות לגבי אותה מגישה.

איך מצליחים לבלוט מול עשרות מתחרות צעירות מולך במבחני הבד של חברות החדשות? כנראה שפשוט "שומרים על צניעות". הסרטונים הבאים, שהופצו ב"Zjarr Televizion" נראת לאנקי כשהיא מדווחת על החדשות ברצינות רבה, עם ג'קט פתוח לראווה, מה שגרם לצופים הכי אדישים להתעניין בחדשות יותר מאי פעם.

האם זה עבד? מסתבר שכן. מגישי החדשות ועורכי התכנית ששפטו את לאנקי התרשמו לטובה מאוד מיכולותיה המיוחדות, וזו זכתה במשרה המדוברת. דובר התחנה מסר בתגובה כי: "הסגנון שלה קצת מביך, אבל אנחנו עובדים על זה ואם להיות כנים, לא נראה שזה מפריע לרייטינג", אנקי מסרה בתגובה: "זה באמת לא קל להיכנס לעולם הטלוויזיה. זה היה ברור שאם אני רוצה לעשות את זה הייתי צריכה להיות אמיצה מאוד ולהציע משהו אחר ושונה. ראשית בדקתי עם ההורים שלי, משגיליתי שהם תמכו בהחלטה שלי, לא הייתה לי כל בעיה להמשיך ככה."

1

אם חשבתם שאנקי מופתעת מהסערה שחלה ברשת ומהתעניינות הצופים והגולשים, תחשבו פעמיים. עשרות אלפי צפיות ביוטיוב לכל סרטון בו מופיעה אנקי מוכיחים דווקא אחרת.

צפו בסרטונים המדוברים:

https://www.youtube.com/watch?v=WSPWmwVtNWk

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן