עכשיו זה סופי: השמיים יסגרו לכבוד בר רפאלי

11887024_1020325994684363_1733663784_n

עכשיו זה סופי: מחר (חמישי) ביום חתונתה של הדוגמנית והטופ מודל בר רפאלי, צפויים השמיים שמעל חתונתה ביערות הכרמל להיסגר, על אף שהוראתו של השר כץ ביטלה את הסגר האווירי, רשות התעופה האזרחית הורתה על סגירת השטח האווירי לכלי טיס חיצוניים, שם צפויה להיערך החתונה המדוברת.

ביום שישי האחרון דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי לכבוד החתונה המדוברת של בר רפאלי ובן זוגה עדי עזרא רשות התעופה האזרחית פרסמה ביום שישי האחרון הנחיות לכל הטייסים וחברות התעופה שבה הוכרז השטח האווירי שמעל יערות הכרמל כשטח סגור למעבר בלילה שבין חמישי לבוקר שישי, הסיבה: חתונתה של בר רפאלי. הטייסים בתגובה זעמו: "מבחינתו זה כמו לסגור את איילון באמצע היום".

יממה לאחר מכן, הודיע שר התחבורה כץ כי הסגר האווירי יבוטל, ושהשמיים שייכים לכולם. אלא שהיום (רביעי) מתברר כי מי שתקבע מי יטוס ומי לא מעל שמיי חתונתה היא בר רפאלי בכבודה ובעצמה.

ההודעה החדשה עודכנה בשעה 10 בבוקר אתמול (שלישי) , זמן קצר מאוד לפני כניסת יום הכיפורים. לפי ההודעה, אזור יערות הכרמל – שטח המתפרש על פני ארבעה קילומטרים עד לגובה של 3,000 רגל – ייחסם לטיסה בין השעות 17:00 בערב מחר (חמישי) לבין 2:00 לפנות בוקר (של בוקר שישי). שני מסוקים וחמישה כלי טיס בלתי מאוישים, ומספר רחפני צילום, צפויים להיות באוויר באותו עת, מטעם אנשיה של רפאלי שיתעדו ויצלמו את החתונה מלמעלה.

235763

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן