מי יהיה כוכב הרשת שישתתף בעונה החדשה של "האח הגדול"?

pic1x13x105T468

נכון לעת עתה ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, העונה החדשה של "האח הגדול" צפויה להיות משודרת על מסך הטלוויזיה של כולנו החל מחודש דצמבר הקרוב, בימים אלו שוקדים בהפקת התכנית על סגירת שמות המשתתפים שצפויים לקחת חלק בעונה הקרובה, מי כוכב הרשת שצפוי להשתתף בעונה החדשה? כל הפרטים.

בימים אלו הפקת "האח הגדול" מחפשת כוכב רשת שייכנס לעונה החדשה בבית האח. בעונת ה- VIP הייתה פנייה לאמיר חצרוני, חוקר תקשורת ישראלי ופובליציסט אשר זכה לפרסום, בין היתר, בשל סדרה של התבטאויות מעוררות מחלוקת, אך כניסתו לבית האח בוטלה עקב אמירותיו נגד מזרחים בריב שלו עם אמירה בוזגלו.

אמיר חצרוני
אמיר חצרוני

בעונה הקודמת השתתפה אורטל בן דיין, ידוענית שמאלנית שמוכרת ברשת, בעונה הקודמת היו שמועות שחן טל צפויה להשתתף, אך בסוף הדבר לא יצא אל הפועל.

אורטל בן דיין
אורטל בן דיין

עוד נודע לנו כי בעונה הנוכחית הפקת "האח הגדול" פנתה מספר פעמים ליותם זמרי, סאטיריקן, פובליציסט וקופירייטר ישראלי, בעל דעות ימניות, הכותב ברשת החברתית פייסבוק וכן ב"מקור ראשון" ובאתר החדשות "nrg". משתתף גם כמגיש בתוכנית "סטטוס קוו" בגלי צה"ל וככותב בתוכנית הסאטירה "הכל שפיט", אך נראה כי זמרי סירב להשתתף.

יותם זמרי.
יותם זמרי

אז מי יהיה כוכב הרשת שישתתף בעונה החדשה של "האח הגדול" שצפויה לעלות בחודש דצמבר הקרוב? מקרובים להפקת הריאליטי סיפרו לפורטל עומרי חיון כי בימים האחרונים מנסים למצוא את כוכב הרשת המתאים שישתתף בעונה החדשה. נמשיך לעדכן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן