האח הגדול עובר על החוקים והצופים שותקים – אולי תתעוררו?

האח הגדול עובר על חוקי הפורמט והצופים שותקים, מתמודד שאיים באלימות דיירת שחזרה לבית ודייר שלא מפסיק לקלל בערוץ 20 אבל בפריים טיים הוא המאמי הלאומי החדש. עומרי חיון בביקורת שאסור לכם לפספס!

הייתי בטוח שלא יהיו לי כמעט טענות כנגד האח הגדול ובטח שלא בתחילת העונה. באמת שניסיתי לתת להם הזדמנות, אבל איך אפשר לשבת בשקט בזמן שהפקת התוכנית עוברת על הכללים של עצמה? משאירה דייר שאיים כמעט ברצח בתוכנית ומאפשרת לדיירת שהודחה לחזור לבית בשביל לשכנע את בעלה שאיים להישאר בבית ואיך אפשר להישאר אדיש ששוב הופכים את הערס העונתי למאמי הלאומי שבפועל בערוץ 20 הוא לא מפסיק לקלל?

רק שנים עשר יום עברו ונראה כאילו אני בשיא העונה של האח הגדול: חתונה, הריון , אביבית בעירום, אביבית בעירום חלקי, אביבית לפני הניתוחים ועוד ועוד..תסלחו לי קצת יותר מדי אפילו בשביל האח הגדול- תחושה של משהו מסריח שקורה העונה יותר מדי דרמה על כלום- האם זה בכלל מתוכנן?

במידה וכל פרשת דודו בטי קפרא אמיתית אז צר לי, דודו קפרא אתה אדם מאוד קטן. איך אפשר להישאר בתוכנית טלוויזיה בזמן שאשתך הטרייה שנכנסה איתך הישר מהחתונה שלכם לפני קצת יותר משבוע ונכנסה להריון ממך עזבה את הבית? איך לעזאזל ולא חשוב אם היא ביקשה להישאר או יורם זק ישב לך על הוריד והבטיח שיש לך הרבה מעריצים בחוץ, איפה הכבוד שלך להישאר בתוכנית טלוויזיה במקום לבלות את ירח הדבש שלכם או לחגוג באמת את החתונה שלא חגגתם?

איך הגיוני שאדם שאיים על מתמודד אחר והתנהג באלימות לכל דבר לעיני המצלמות נשאר בבית האח הגדול ,ולא רק שהוא נשאר בתוכנית מכריחים אותו להישאר, מביאים לו את אשתו שהודחה שתוכיח כמה אוהבים אותו בחוץ וכמה הוא צריך את זה בשביל הילד (כן בטח).

לי זה יותר מרגיש כמו ניסיון עלוב של הפקת התוכנית לבצע בשבוע הבא הדחה כרגיל בשביל להרוויח כסף על האסמסים, ולא להראות שהקאסט שהכניסו קצת מוגזם ולשדר עסקים כרגיל כאילו לא כל יום מתמודד מחליט לפרוש או לאיים ברצח.

יורם זק – האח הגדול (ההוא שאמר לדנה רון שהוא רוצה לשים לה את הבולבול בן השדיים) ממשיך לבדוק את הגבולות ונותן לדיירים שלו לדבר בשמו- המונולוג של קותי הערס העונתי על הציצי של אביבית והתחת של מירי בהודנה, זה בעיקר מביך ומיותר.

אם כבר קותי, אפשר לדעת למה מראים אותו כאדם חמוד ומשעשע? כאילו אנשים רואים ערוץ 20 רואים את הערס שבו והקללות שהוא מפזר כל היום בצדק או לא בצדק זה ממש לא משנה לי.

כמו שרשמתי אתמול בסטטוס בפייסבוק שלי: "אם גם העונה זוכה ערס שיש לו ארבעה שקלים באנרק ויודע שלוש מילים בעברית אני מתאבד" . לא בגלל שאין לו כסף, אלא בגלל שנשבר לי מסיפורי הסינדרלה על המסך- שילך לעבוד.

האח הגדול מבקש מהדיירים לשמור על חוקי הבית אבל, כפי שזה נראה העונה הזאת בהפקת התכונית עושים מה שבא להם ועוברים על חוקי הפורמט, כי בת'כלס מה יש להם להפסיד? חצי מדינה רואה ותראה את זה, לא חשוב כמה טקסטים נשפוך על המקלדת הזאת וכן גם אני אראה את זה למרות שאני מרגיש ששוב ושוב דופקים אותנו.

רוצים להשפיע? טקבקו לנו את דעתכם ושתפו את הכתבה בפייסבוק שלכם – הקליקו כאן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן