מתמודד בעונה החדשה של הישרדות: "השפילו אותי, הוטרדתי, איימו עליי – אני אדם שבור נפשית ופיזית"

000survivee

מתמודד בעונה החדשה של "הישרדות" VIP שצפויה לעלות על המסך של כולנו בחודש אוקטובר הקרוב בערוץ 2, חושף כי מנעו ממנו אוכל ושינה, כלאו אותו במקומות סגורים עד שנאלץ להטיל את צרכיו בבגדיו, לקחו לו את הדרכון ולא אישרו לו לחזור לארץ, ואף שברו אותו נפשית. את הטענות הללו, מעלה המתמודד בן יהב נבט בן ה-35 שהשתתף לאחרוניה בצילומי התכנית המדוברת. במכתב ששיגר לזכיינית ערוץ 2 "רשת", הוא דורש פיצוי בגובה של כ- 3 מיליון שקלים.

"מנעו ממני אוכל ושינה, כלאו אותי עד שעשיתי את צרכיי בבגדיי, לקחו לי את הדרכון ולא נתנו לי לחזור לארץ. שברו אותי נפשית, התעללו בי במהלך הצילומים של 'הישרדות', השפילו אותי, הוטרדתי, איימו עליי. אני אדם שבור נפשית ופיזית". כך טוען בן יהב נבט (35), שהשתתף בצילומי התוכנית "הישרדות" שתעלה לאוויר בחודש הבא, כך חושף אתמול (רביעי) הכתבה רז שכניק, בידיעות אחרונות.

11424596_390149324511680_258750336_n
דרמה בהישרדות VIP

בן יהב נבט בן ה-35 פנה במכתב לזכיינית של ערוץ 2, "רשת", ודורש בימים אלו פיצוי של כ-3 מיליון שקלים. עורך דינו של בן נבט שלחו מכתב צביעה מטעמו. העילה: שורה של מעשים פליליים חמורים, לדבריו, שבוצעו במהלך צילומי התוכנית בהונדורס, בחודשים מאי־יוני השנה.

נבט טען בתלונה למשטרה, באמצעות עורכי דינו רון טורקלטאוב ודנה פלפול, כי הצטרפותו לתוכנית נעשתה על בסיס הטעיה ומרמה וכי התוכנית מנווטת בצורה טוטאלית על ידי ההפקה. "כוונת 'רשת' הייתה לגרום למרשי לעזוב את הארץ לצורך החזקתו בתנאי עבדות בהונדורס, למטרת ריצוי חברת 'רשת' ועשיית רווח עבורה, כך, למשל, לא נאמר למרשי מעולם כי דרכונו יילקח ממנו וכי תישלל ממנו אפשרות לחזור ארצה ללא קבלת הסכמת 'רשת'. לא נאמר למרשי כי ייאסר עליו לצאת ממתחם גיאוגרפי מוגדר ו/או כי הדבר יימנע ממנו. מרשי שוכנע על ידי נציגי 'רשת' להאמין כי הוא עומד לעבוד כמשתתף במסגרת תוכנית שבה יש לו סיכוי שווה לשאר המתמודדים לזכות בפרס כספי, אבל הלכה למעשה, 'רשת' קבעה את זהותם של המשתתפים בגמר תוך מניעת תחרות חופשית ושווה בין המשתתפים", כותב עו"ד טורקלטאוב בתלונה למשטרה.

11377983_819496034833838_1654796830_n
מנחה התכנית – גיא זוארץ

עוד מוסיף עורך דינו של בן נבט בתלונתו במשטרה כי: "בתחילת יוני 2015 כלאה 'רשת' את מרשי למשך שמונה ימים במתחם שגודלו שניים על שלושה מטרים לערך, תוך שתחנוניו ודרישותיו לצאת ולעזוב את המקום ולחזור ארצה לא נענו על ידי עובדיה, רק לאחר שלושה ימים, שבהם שהה במתחם האמור, ניתנה לו האפשרות לצאת ממנו לפרקי זמן קצובים, שבסיומם הוא נדרש לחזור לכלאו, תוך כדי כליאת השווא, נאלץ מרשי לעשות את צרכיו בבגדיו תוך שהוא חווה תנאי מזג אוויר קיצוניים. בקשות ודרישות מרשי כי יתאפשר לו חופש תנועה מוחלט ו/או כי יוחזר ארצה לא נענו, זאת בהוראה של העורך סטריקובסקי, שידע היטב על רצונו ודרישותיו של מרשי. כתוצאה, סובל מרשי מתסמונת פוסט־טראומתית ונגרמו לו נזקים נפשיים קשים, המונעים ממנו לתפקד באופן נורמטיבי".

הוא גם כותב כי: "כבר עם הגעתו של מרשי לנמל התעופה בארץ לצורך הטיסה לצילומים, נלקח ממנו דרכונו על ידי עובדי 'רשת' ובהוראתו של העורך רועי סטריקובסקי. מאז ועד למועד שבו הוחזר מרשי לארץ על ידי 'רשת' עוכב דרכונו על ידי עובדיה ולא הוחזר לידיו, 'רשת' החזיקה את מרשי בתנאי עבדות לצורך עבודה תוך מניעת מזון, מניעת שינה, הגבלת ושלילת חופש התנועה, לרבות באמצעים נפשיים ואף באמצעיים פיזיים כגון גידור ו/או התקנת מכשולים. 'רשת' הפעילה מניפולציות נפשיות ורגשיות בשילוב עם שלילת חירות ויצירת תנאי רעב, איומים בטענות להפרת חוזה ו/או פרסום מבזה וחוסר שינה כדי להשיג שליטה מלאה בתודעתו של מרשי עד כדי יצירת מצב שבו מרשי סבר כי הוא אכן נתון בשליטה מוחלטת של 'רשת' ותוך ניצול ציני ופלילי של מצב תודעה זה".

המתמודד בן יהב נבט
התמודד בן יהב נבט

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן